på nett uten tanke på at det nesten ikke blir att noe båndbredde til meg.

Er det itte fælt?
](./images/smilies/grrr.gif)
hadde en nedlasting her på 5mb i sekundet....merker ikke noe uvanlig?Svein2 skrev:-1 gr. og solskinn, finfin vintertemperatur. Enda sitter hele bygda inne å surfer
på nett uten tanke på at det nesten ikke blir att noe båndbredde til meg.![]()
Er det itte fælt?
Her i bygda ble telefonnettet bygd rett etter krigen, uten tankemekkern skrev:hadde en nedlasting her på 5mb i sekundet....merker ikke noe uvanlig?Svein2 skrev:-1 gr. og solskinn, finfin vintertemperatur. Enda sitter hele bygda inne å surfer
på nett uten tanke på at det nesten ikke blir att noe båndbredde til meg.![]()
Er det itte fælt?
Skal sterk vind til å blåse deg noe sted,men vet det er spådd et himla uvær over deler av landet...Begynner å tro klimaendringene allerede er kommet langt,skrekk og gru..ArcticTiger skrev:Idag er det et skikkelig lurvevær her.
Stærrsk vind, sludd og regn som kommer vannrett, og så tjukkt og lavt et skydekke at det knappt var såpass lyst midt på dagen at jeg så veien over tunet da jeg skulle ut i vedsjåen å hente litt Tørr ved fra De Nord-Norske Bjørkeskoger.
Men jeg kom meg da helskinnet inn igjen, fikk fyra opp i åmen, og la meg på soffan og hørte på vinden som herjer og knaker med huset
Det tror jeg nok det gjorde ja. Gjelder å ikke bli sjøsyk da ja - heheArcticTiger skrev:Huff ja.
Det har roa seg her hos oss (foreløpig?), men vi snakka med yngstemann på Kvitebjørn i kveld, de hadde 18 m høye bølger og 100 knop vind i kasta......Gynga vist godt.