Dem to siste årene har jeg brukt en del tid på å lese innlegg her på mcsiden, noen innlegg skal jo også stå for min regning. Så tenkte jeg skulle være så voksen å prøve meg på en blogg jeg også da. Er en 1971 mod, bodd meste parten av livet på hadeland, men har i den senere tid flyttet til ringeriket Er gift og har mine dine og våre unger. Jobber i rørlegger bransjen. Ble vell bitt av mcbasillen som 16 åring da mopedkjøringa startet. Fikk tunglappen som 18 åring, tok den sammen med bil. Gikk noen år før jeg fikk egen mc, men var heldig og fikk låne noen ganger. Men den senere tid har det gått slag i slag, både med kjøring og lesning av mc relaterte ting Har også prøvd meg noen år på crossbanen, kjempe moro helt til kroppen ikke ville mer, men sitter igjen med gode miner. Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt her på Busabloggen sammen med noen gode bilder utover vinteren, er vel ikke helt genial på rettskrivning men det er det bare og overse

Her er den først sykklen jeg hadde. Dette bilde er av den trede sykklen min, men dem var helt like.
Så er det TL1000S. Den skulle jeg ønske jeg hadde enda.
Så er det en Honda XX, bildet er når den står vinterlagret på jobben
Så ble det den sykklen jeg har i dag. Bilde er fra like før den ble min.
Og se der. Den store dagen da den er klar for å hentes
Kommer med et innlegg med crosser bilder seinere