Og ta det easy med gløggen... :drunk
Sorry, men dette er ingen vestlending, da hadde han hatt en Hansa i hånden.Ragnhild skrev:Tror vi satser på at det ikke er sartere sjeler enn Polltis som frekventerer forumet, og så får vi tro Nissefar holder seg unna regnværsbyen i fremtiden. Synd for alle snille barn der borte, men når bergenserne absolutt skal sjenke ham snydens og deretter legge ut bilder av elendigheta da vil jeg tro nissefar skjønner at Bergen ikke er byen for ham.
Sitter du virkelig sitter værfast nå i julen på ei rusten holk uuuuuut mot haaavet? stakkars jævel... Har du ett bilde av balja du kan dele med oss? Så kan vi landkrabber gi deg gode råd om hvor mye braastad som trengs for å oppveie jynginga.Pollti skrev:Og bare vent du Misha ! Jeg kommer til å poste billde av hvor sjarmerende jeg egentlig er i pollti bloggen en dag over jul !!!Akkurat nå er det lurveleven med nedkjørt hovedmotor og ca 150 meter kjetting surret sammen i en ball. Taubåtene er på vei og været bedrer seg.
Her er skjønnheten : http://www.shipspotting.com/modules/mya ... lid=674600Misha skrev:Har du ett bilde av balja du kan dele med oss?