til hver enkelt..

Så kåring av eventuelle iddioter får vi eventuelt ta i et annet forum...

Snikkeren skrev:No synes jeg vi alle sammen skal ta en pause før vi kommenterer mer i denne tråden. Når diskusjonen går over i personangrep synes jeg det har gått litt for langt.
Mtp penger og regnskap har ikke æ mere å si. Men, med en viss fare for en reprimande, så må æ fortelle at æ mistenke mæ sjøl for å ha en sjelden kromosonfeil som gjør at så snart noen ber mæ om å "stenge igjen" så popper det ut pigger langs hele ryggraden. Spesiellt hvis det ikke finnes bedre grunner enn de æ kan se i denne tråden. Kanskje et par innlegg som va en tanke uhøflig, men ikke no værre enn det.Snikkeren skrev:Det er godt du ikke oppfatter noen av innleggene som personangrep, men jeg er ikke av samme oppfatning.
Uansett synes jeg stemningen begynte å bli såpass amper, at jeg tror alle har godt av å ta seg en pause.
Takker spesielt for hyggelig ord og ikke minst en hyggelig hilsen :-)Onsløv skrev:Da har jeg også trykket på knappen.
Å føre regnskap for donasjoner blir for meg å spørre noen som har fått pengegave om hva de har brukt pengene til.
Adminsene her gjør en fabelaktig jobb med å ha i drift verdens beste mc-forum. Så om dere kjøper en øl på deling, er ikke meg i mot.![]()
Ha et flott MC-år alle sammen! Kjør pent!