I fixDexter skrev:Min Quiz-master kunne ikke kommer, så jeg tar på meg oppgaven selv. Quiz på lørdagskveld. Overlater til noen andre å ordne med en liten premie til vinnerlaget. Noen som melder seg?

I fixDexter skrev:Min Quiz-master kunne ikke kommer, så jeg tar på meg oppgaven selv. Quiz på lørdagskveld. Overlater til noen andre å ordne med en liten premie til vinnerlaget. Noen som melder seg?
Så da er du klar for Oslo-turen?Snikkeren skrev:Da kan jeg puste lettet ut. Barnevakten har landet.
Tannbørste og betalingskort, dine og Ragnhilds... - så er du klarSnikkeren skrev:Jepp. Da er jeg klar. Må bare pakke først.
Føner og hårbørstesettet er selvfølgelig det viktigste...Globe skrev:Da er "Beautybaggen" pakket men ikke lukket....pakker føneren og hårbørstesettet etter morrastellet i morgen...SÅ...er jeg klar
Like greit å legge igjen fønern og de andre hår-greiene på en "lur plass", og la håret få gro i fred ei stund, kanskje.....Globe skrev:Da er "Beautybaggen" pakket men ikke lukket....pakker føneren og hårbørstesettet etter morrastellet i morgen...SÅ...er jeg klar
Men å delta er ikke så viktig...Globe skrev: Skal bli moro...det viktigste er jo som alle vet...å vinne.