Heihei alla i hopa.
Jeg oppdaget mcsiden.no idag, da noen la ut en link (på mc-forumet.no) til innlegget av han som hadde mistet datteren sin nå på nyåret. Utrolig trist å lese om denne unge jenta. Klarer sjelden å formidle trøstende ord i slike sammenhenger, men jeg sender mine dypeste kondolanser til faren og resten av familien.
Jeg er ikke eldre enn 23 år selv og har forhåpentligvis hele livet mitt foran meg, om jeg kjører fornuftig.
Jobber som 2. års-motormann-lærling på supplyskip, og trives veldig godt.
Oppdaget interessen for motorsykler ganske nylig, da svogeren min, i fjor sommer, kom på døren med en nyinnkjøpt Ducati Monster S4, og fyrte den opp i oppkjørselen.
Noen uker senere eide jeg min egen sykkel, også "naken" selvfølgelig, en Honda Hornet 900. :)
Veldig fornøyd foreløbig...
...tingen er at jeg ikke har fått lappen enda så det har bare blitt små-turer frem-og-tilbake på privat vei her hjemme.
Har hatt tre timer teori og ellers lest mye hjemme. Er nå klar for å prøve meg på teori-prøven i løpet av neste uke:))
Håper på sertifikat i løpet av sommeren, hvis køen ikke er alt for lang.
Utenom det, så går det mye tid på forum og diverse MC-relaterte nett-sider, der jeg leser og lærer nye ting nesten hver dag.
Synes "Verkstedet" er et/en veldig interressant emne/tråd/side(?), og bruker mye tid på å lese gjennom brukernes innlegg der;)
Pleier sjelden å fortelle så mye om meg selv på nettet (og ellers, for den saks skyld), men siden jeg registrerte meg akkurat i dag og det er en konkuranse på gang her så må jeg jo bare gjøre det
Ønsker alle en fortsatt god fredagskveld