Fant disse på finn Uff.. hvor blir det av lotto gevinsten tro?
](./images/smilies/grrr.gif)
NUDA 900 R

Etter prøvehøring i dag kan æ meld att lyden e helt fantastisk selv med original potteBusa Trond skrev:Må bare ta frem denne som norseXL viste et bilde av. Dette må jo bli moro dette også, ca 105 hk i en så lett kjørt sykkel. Men det koster å være kar gitt, kjempe masse koster det å være kar. Tror denne med gule dempere koster rundt 170 lapper.
Fant disse på finn Uff.. hvor blir det av lotto gevinsten tro?![]()
NUDA 900 RLIKER
Jepp , med slike vekter så kan man vel strengt tatt kjøpe en ren touringbuss i stedt. Allroad prinsippet faller litt vekk når vektene presses over 220 kg mener nå jeg.AJ skrev:275 kg tørrvekt !?![]()
Var da voldsomt...
Når du med en Sportster sier at lyden fra Nudaen er rå , gleder jeg meg til å høre Nudaen live selvnorseXL skrev:Etter prøvehøring i dag kan æ meld att lyden e helt fantastisk selv med original potteBusa Trond skrev:Må bare ta frem denne som norseXL viste et bilde av. Dette må jo bli moro dette også, ca 105 hk i en så lett kjørt sykkel. Men det koster å være kar gitt, kjempe masse koster det å være kar. Tror denne med gule dempere koster rundt 170 lapper.
NUDA 900 RLIKER
Dette med forholdsvis høy vekt gjør at jeg er blitt mer og mer nysgjerrig og litt avstandsforelsket i nettopp spreke lettvektere, spesielt den nye KTM DUKE 690!Bringisen skrev:Jepp , med slike vekter så kan man vel strengt tatt kjøpe en ren touringbuss i stedt. Allroad prinsippet faller litt vekk når vektene presses over 220 kg mener nå jeg.AJ skrev:275 kg tørrvekt !?![]()
Var da voldsomt...
En GSA er også litt på grensen mener jeg , Tiger 1200 er over grensen og jeg er meget spent på hva det vil si for vekten hvis en ny GS får vannkjøling. Denne Allroad klassen begynner å bli en vits etterhvert.
Ja jeg mener vekt har mer og si enn vi ofte er klar over og tenker så mye på. Jeg synes det ver som natt og dag når jeg solgte min R1200GS til fordel for F800GS , mye lettere å ferdes på usikkert underlag. Og jeg er 181cm høy og sterke bein (ikke for å skryte på meg da) En 690 Duke er sikkert svært leken , vurderer å prøve den bare sånn på gøyAJ skrev:Dette med forholdsvis høy vekt gjør at jeg er blitt mer og mer nysgjerrig og litt avstandsforelsket i nettopp spreke lettvektere, spesielt den nye KTM DUKE 690!Bringisen skrev:Jepp , med slike vekter så kan man vel strengt tatt kjøpe en ren touringbuss i stedt. Allroad prinsippet faller litt vekk når vektene presses over 220 kg mener nå jeg.AJ skrev:275 kg tørrvekt !?![]()
Var da voldsomt...
En GSA er også litt på grensen mener jeg , Tiger 1200 er over grensen og jeg er meget spent på hva det vil si for vekten hvis en ny GS får vannkjøling. Denne Allroad klassen begynner å bli en vits etterhvert.
http://www.spinnin-wheel.com/index.php? ... Itemid=132" onclick="window.open(this.href);return false;
Disse italienerne har nok ett litt annet syn på EU-reglemang enn oss på berget. tviler på at pottene som ble brukt under godkjenning er helt like de som monteres på fabrikkenBringisen skrev:Når du med en Sportster sier at lyden fra Nudaen er rå , gleder jeg meg til å høre Nudaen live selvnorseXL skrev:Etter prøvehøring i dag kan æ meld att lyden e helt fantastisk selv med original potteBusa Trond skrev:Må bare ta frem denne som norseXL viste et bilde av. Dette må jo bli moro dette også, ca 105 hk i en så lett kjørt sykkel. Men det koster å være kar gitt, kjempe masse koster det å være kar. Tror denne med gule dempere koster rundt 170 lapper.
NUDA 900 RLIKER
Det er ingen som kan "tracke" deg....jhn skrev:Njaa, æ vet ikke helt, hvert 5. sekund sender den signaler som forteller hvor man e, det har ikke æ lyst til
Om du leser artikkelen, finner du også ut at plass og fart blir slettet slik at det ikke kan brukes "mot" deg ved en senere anledning.jhn skrev:Da kan det være en god ting