Bjerknez skrev: 28 mai 2018, 14:37
Vet ikke helt hvor du vil med denne informasjonen siden vi snakker om Dragster 800RR her. Var denne med i testen også?
Som nevnt, Aprilia, KTM 1290R etc. er flotte sykler alle sammen og ikke noe galt med dem. Men etter diverse vurderinger så er S1000R det beste valget for meg. Skulle jeg byttet type sykkel så måtte det evt. blitt KTM 1290R for å prøve noe helt annet. Aprilia stoler jeg ikke på, selv om den vant i test.
Jeg er ikke ute etter den sykkelen som vinner flest tester, men den sykkel som vinner med tanke på mine preferanser.
Fire fingre på bremsen?
Jeg lover deg, bakhjulet løfter jeg lett med en finger.
Beklager til TS for off-topic , men får spandere en Cola Zero på Barske på Onsdagen
Hva jeg vil med info ? , bare litt god gammeldags punting av dere "knivskarpe kamerater"

, det med at bremsene fader utløser seg i denne testen hvor syklene presses på bane og det er jo da de beste ( les dyreste ) komponentene skiller seg fordelaktig ut.
Men så lenge man kjører fornuftig på landevei så holder de aller fleste bremser på moderne sykler mer enn godt nok
Synes det er topp at det ulike meninger/preferanser og et mangfold i mc-floraen på veiene

, men det hadde vel nice om den hadde vunnet noen tester også da - eller ..