](./images/smilies/grrr.gif)

Da slepp dom vatne blomma på kjærkjegarden,men itte sikkert je vil bli dritblaut hell..

Men får håpe på en forandring til det bære ve !!

Kanskje dette passer for oss også. Kona jobber og mulighetene for å slutte litt tidligere er vanligvis ikke så gode, men kanskje det lar seg gjøre på fredag.Dexter skrev: Dersom noen ønsker så kan vi kjøre samla fra Hokksund (Langebru gjestgiveri/Shell - dobbel rundkjøring som det ikke er mulig å bomme på) Ser for meg ettermiddag-ish mellom 15-17. Meld tilbake hva som passer
evike skrev:Krysser fingrene for at Yr bare har delvis feil. Lørdag og søndag er jo helt flott, bare de nå kan avbestille noe av vanninga på fredag så blir det strålende.
Vi driver og rydder i garasjen, sånn at vi kan sitte "innendørs" fredags kveld, hvis alt er vått. Dessverre har vi ikke plass til alle i huset for overnatting, så det er telting fra fredag til lørdag som kan bli litt vått... Men alt utstyr kan være i garasjen, sånn at det i tilfelle BARE er telt og ikke noe annet ute.
Ikke har jeg kontaktene i orden med de der oppe for å dirigere været og ikke kan jeg trylle, men jeg håper jo at noe skal snu på fredag.
Dexter skrev:Forresten, Globe, du som har lengst kjøretur. Hvordan ligger du an? Ser det ut som du kommer eller må vi klare oss uten deg?
EDIT! Det er jo flere som har lang vei da... hvordan ligger dere an?
Møter deg gjerne i hønsefoss.Dexter skrev:Tenker jeg skal forsøke å planlegge litt fram mot fredag. Er det noen som føler for å reffes noe sted på "min" side av lågendalen for å kjøre samla til evike? Hvem og når (ca.)? Så får vi planlagt en oppsamling for de som ønsker. Jeg må sannsynligvis helt til Hønsefoss for å hente det dekket mitt.
Også interessant, mulig for flere å henge seg med der? Pris?Det tar jeg litt tidligere på dagen da. Om ingen er interessert i oppsamling, så kjører jeg deretter til min faste frisør i Larvik for en hårklipp før treffet![]()
Jeg har fått overnatting i Holmestrand, så jeg møter gjerne hvem som helst hvor som helst (nesten) om været ikke er for ille.Dersom noen ønsker så kan vi kjøre samla fra Hokksund (Langebru gjestgiveri/Shell - dobbel rundkjøring som det ikke er mulig å bomme på) Ser for meg ettermiddag-ish mellom 15-17. Meld tilbake hva som passer
Må gjerne henge deg med oss fra Hønefoss. Vi kommer nemlig fra denne kanten, men er fortsatt usikre på når vi får dratt her fra Lunner. Tar for øvrig ca. en halvtime fra Lunner til Hønefoss. På motorsykkel. Litt lenger tid med bil...Onsløv skrev: Møter deg gjerne i hønsefoss.
Jeg har lovet sambizen å komme hjem til middag, så jeg drar nok kanskje før kaffeen har trekt på søndag. Ca 8 timers kjøretid ifølge google maps.Globe skrev:Meg du tenkte på? Er i Oslo jegDexter skrev:Forresten, Globe, du som har lengst kjøretur. Hvordan ligger du an? Ser det ut som du kommer eller må vi klare oss uten deg?
EDIT! Det er jo flere som har lang vei da... hvordan ligger dere an?Så har ikke så lang vei.
Er stadig i tenkeboksen...har satt av fredagen som reisedag, ikke umulig at jeg kan ta en første etappe på torsdag ettermiddag/kveld for å komme frem i noe rett tid på fredag. Ser for meg Trondheim - Elverum på torsdagovernatting på Elgstua. Har en heavy jobreiseuke på mandag - torsdag uken etter, så jeg må komme med hjem "i rimelig tid" på søndag. Men muligheten til å kunne tilbringe noe av helga sammen med dere drar veldig!!
![]()
Kanskje det. Dere kom litt senere dit? ca 17? Vi får se.AJ skrev:Må gjerne henge deg med oss fra Hønefoss. Vi kommer nemlig fra denne kanten, men er fortsatt usikre på når vi får dratt her fra Lunner. Tar for øvrig ca. en halvtime fra Lunner til Hønefoss. På motorsykkel. Litt lenger tid med bil...Onsløv skrev: Møter deg gjerne i hønsefoss.
Om du skal ha mellom 3 og 12 mm så kan det la seg ordne helt gratis, av samme frisøren som jeg bruker.Onsløv skrev: Har gratisklipp når jeg kommer hjem, men skulle gjerne ha gjort noe midlertidig.
.
Tenkte å kjøre Drammen-Vestfossen-Eidsfoss-Hvittingfoss, om det ikke blir for mye fosser for deg?.merce skrev:samme her Gammelgutt , hvilken vei har du planlagt ned eventuelt ? kanskje jeg kan henge meg på deg nedover :[-o<
Hm...Gammelgutt skrev:Tenkte å kjøre Drammen-Vestfossen-Eidsfoss-Hvittingfoss, om det ikke blir for mye fosser for deg?.merce skrev:samme her Gammelgutt , hvilken vei har du planlagt ned eventuelt ? kanskje jeg kan henge meg på deg nedover :[-o<
OleB skrev:Kjenner kløen blir verre og verre ettersom dagene går mot fredag....![]()
Burde jeg vel egentlig visst jaPollti skrev:Og husk: Anything you write will be misqouted and used against you at any given time.