evike skrev:Det er notert Globe.
Og til SheDevil: Det har aldri vært noe å si på oppmerksomheten :)
Ikke minst når man serverer noe som kan spises, da er alle VELDIG koselige :)

evike skrev:Det er notert Globe.
Og til SheDevil: Det har aldri vært noe å si på oppmerksomheten :)
Ikke minst når man serverer noe som kan spises, da er alle VELDIG koselige :)
Jepp - all-in-one-day!runerytter skrev:Blir det overhaling av Bjønnavinds sykkel + mat og hyggelig lag på samme dag?
Ser ut til å bli en fin dag dette.
Jeg vil også være med :[-o<
Er alle du har invitert like angrepet av falsk beskjedenhetevike skrev:Gryta er nå så ferdig som den skal bli i dag. Kake - anyone?
Mmmmnamnamnam! Jeg har iallefall næringsvett!ojda skrev:Er alle du har invitert like angrepet av falsk beskjedenhetevike skrev:Gryta er nå så ferdig som den skal bli i dag. Kake - anyone?![]()
Hvis det blir noe til overs kan det hende vi er snille og sender litt gryte i posten til deg!AJ skrev:Skulle svært gjerne vært med på denne samlinga!
Men det går dessverre ikke denne helga...![]()
Så folkens! Sørg for masse bilder, ok?
Og gi oss andre følelsen av å ha vært med på den måten. :-)
Gleder meg
Ingredienser blir for sent... :)Bjønnavind skrev: Mmmmnamnamnam! Jeg har iallefall næringsvett!![]()
Du må bare si ifra hvis vi andre skal ta med noe til deg imorra! (Ingredienser, drikke osv.. Bare ikke kjøtt![]()
)
evike skrev:Ingredienser blir for sent... :)Bjønnavind skrev: Mmmmnamnamnam! Jeg har iallefall næringsvett!![]()
Du må bare si ifra hvis vi andre skal ta med noe til deg imorra! (Ingredienser, drikke osv.. Bare ikke kjøtt![]()
)
MEN: Kan dere ta med diverse drikke og 2 brød, så blir jeg kjempeglad. Send meg mld. tilbake, så jeg kan være trygg på at det er mottatt. Takk skal dere ha!
Et av hvert blir sikkert flott!runerytter skrev:2 Brød kan jeg ta med.
Grovt eller fint? eller en av hver?