På tråsykkel ?Jona88 skrev:Takk folkens!! Nå er det tid for en kjøretur!!

Gratulerer mad lappen

PS: så ikke det med XT`n med en gang. God tur

På tråsykkel ?Jona88 skrev:Takk folkens!! Nå er det tid for en kjøretur!!
Skjer ikke så mye akkurat nå.... Venter på at fatter'n skal få byttet kjede og drev på sin sykkel, sånn at jeg kan stjele den av og tilToven skrev:Hvordan er ståa Jona?
Ta no grep mann og bytt kjede på sykkern hassJona88 skrev:Skjer ikke så mye akkurat nå.... Venter på at fatter'n skal få byttet kjede og drev på sin sykkel, sånn at jeg kan stjele den av og tilToven skrev:Hvordan er ståa Jona?
Er fristende å gjøre det selv :)kjellv skrev:Ta no grep mann og bytt kjede på sykkern hassJona88 skrev:Skjer ikke så mye akkurat nå.... Venter på at fatter'n skal få byttet kjede og drev på sin sykkel, sånn at jeg kan stjele den av og tilToven skrev:Hvordan er ståa Jona?Da e det tut og kjør
Han har XT600, Men han har litt lyst å bytte den ut.... snakket litt om Ducati Monster 900Toven skrev:Akkurat ja! Sykkel var det faren din hadde? xt660? :)
Ja, du får dra ut sykkelen. Demodager hadde vært moro å fått med segToven skrev:SpennendeFår prøve å få dratt sykkern ut av skuret snart. Satse på å stikke på demodager hos monsterbike i midten av april :)
Veldig braJona88 skrev:Så nå spares det der det er mulig å spare.....
Det gjør den så absolutt! Og når jeg ser hvor mye det er mulig å spare i løpet av en måned, så blir ikke motivasjonen oe mindreAJ skrev:Veldig braJona88 skrev:Så nå spares det der det er mulig å spare......
Godt å høre at MCdrømmen fortsatt lever i beste velgående.
Jona88 skrev:
Det gjør den så absolutt! Og når jeg ser hvor mye det er mulig å spare i løpet av en måned, så blir ikke motivasjonen oe mindre