ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da

Kos deg masse
Huh... HUH?!?!hakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()
Har allerede demontert eksospotta, kun for at lyden skal bli forferdelig og er klar til forbikjøringer over doble gule linjer, samt bakhjulskjøring mellom bilerhakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()
Ja, er det ikke AKKURAT det han skal bli? KTM fører altsåSnikendeugle skrev:Huh... HUH?!?!hakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()
![]()
Gratulerer Trondgv:)
Nye regler i år, oppkjøring er delt opp i banekjøring og trafikkjøring :)Hansien skrev:Første del av oppkjøring bestått? Består ikke oppkjøring av bare en del da, eller har det blitt nye regler i år?
TBI81 skrev:Pass heller på å ikke bli en sånn som klager på andre merker. Sånn "Aprilia fører"![]()
![]()
Trondgv skrev:TBI81 skrev:Pass heller på å ikke bli en sånn som klager på andre merker. Sånn "Aprilia fører"![]()
![]()
Eneste bergen som har ledige, og det er 1 juli. Men har aldri kjørt i noe "stor" by..Haugesund er ikke så stort. Og snakket med en kjøreskole der borte, og de sa at jeg først måtte ha en dobbeltime for å få låne sykkel til oppkjøring, som også kom på 1500. Så kommer fort på 3-4000 ekstra for å få oppkjøring tidligare + det er større sjanse for å stryke da jeg aldri har kjørt i noen større by enn Haugesund, og Haugesund er ikke stort. Alle andre kjøreskoler i nærheten har tidligest i AugustElolz skrev:Kjipe greier.. Er ikke noe andre trafikkstasjoner ikke så altfor langt unna som har ledige timer tidligere?
Haha, da kan jeg anbefale å holde deg vekke fra SnikendeUgle sin tråd.. :)Hansien skrev:Tror jeg må slutte å lese i tråder om andres duke.. Kan jo bli fristet til å bruke opp skattepengene på slikt selv.![]()
Du får komme med en tilbakemelding om hvordan det blir med de oppgraderingene så fort du har fått kjørt litt.