![Rødmer :redface](./images/smilies/blush.gif)
![Bilde](http://i.imgur.com/R1MsUkp.jpg)
Kjøpte også et repair kit i tilfelle jeg punkterer med det samme jeg var innom biltema, passet perfekt under passasjersjetet.
![Oh yeah :yeyeye](./images/smilies/ohyeah.gif)
Så også litt på Tour de Fjords, og syntes jeg så en skikkelig sykkel av de mange som var der. Her er bilde av gliset
![Helt propell :prop:](./images/smilies/Helt%20propell.gif)
![Bilde](http://i.imgur.com/7GPk9zH.jpg)
Vil helst ha det slik at jeg gjøre sykkelen original igjen ved salg, vis kjøper vil dette, så tenker på å bestille DNA S2 Filter cover. http://www.ebay.com/itm/KTM-690-Duke-AB ... 6c&vxp=mtr og Leo Vince eller Fresco-bypass for å fjerne katalysator, men er usikker på hvilken av dem jeg skal velge. Tror bare jeg går for Fresco, siden denne er billigereSnikendeugle skrev: Du bør remappe om du fjerner katalysatoren om du ikke vil ha crappy ytelse og feil blandingsforhold. Du bør samtidig åpne luftfilteret med enten DNA S2 filter coveret, eller kutte hull i den originale slik som PP luftboksen ser ut.
Trondgv skrev:Sitter nå og venter på kjørelærer før siste kjøretime, og oppkjøring i kjøregård i morgen tidlig. :) Kjenner det skal bli godt å bli ferdig, bare satse på at jeg består alt på første forsøk :)
Sent from my D6503 using Tapatalk
Huh... HUH?!?!hakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()
Har allerede demontert eksospotta, kun for at lyden skal bli forferdelig og er klar til forbikjøringer over doble gule linjer, samt bakhjulskjøring mellom bilerhakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()