100% enig, og svarte det samme tidligere i tråden.KTM950SMR skrev:Huff... Å nærmest oppfordre til å pushe seg på veien høres for meg helt banalt ut. Anbefaler de som ønsker å pushe grenser å oppsøke baner. Nok av mc dødsfall/skader ute på veiene...
Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
- Tobben84
- Innlegg: 754
- Registrert: 04 feb 2014, 13:01
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
- Bosted: Stavanger
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Her snakker jeg ikke om å pushe grenser, men å skaffe seg oversikt
for å få bedre flyt i kjøringen i veldig krappe svinger uten veikryss
Desuten snakker vi om kjøring i 15-30 kmt i fjelloverganger uten kryssende trafikk.
Ikke 180 på landeveien eller 70-80
igjennom boligområder m lekende barn
noe som forøvrig virker som er langt mer akseptert blant den store skare
for å få bedre flyt i kjøringen i veldig krappe svinger uten veikryss

Desuten snakker vi om kjøring i 15-30 kmt i fjelloverganger uten kryssende trafikk.
Ikke 180 på landeveien eller 70-80
igjennom boligområder m lekende barn
noe som forøvrig virker som er langt mer akseptert blant den store skare

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Jeg ser ikke helt motsetningen mellom en engasjert diskusjon og vennskap.Newhill skrev:Er det på tide at noen leser signaturen min, her snart?![]()
Forøvrig syns jeg hårnåler er utfordrende. Ting som er utfordrende er spennende.
Selv foretrekker jeg å holde meg til den fila jeg ligger i. Jeg hverken kutter svingene, eller tar større plass. Dette for at det skal bli ørlittegranne vanskeligere, men da tror jeg også at læringskurven blir bittelitt brattere.
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Hvilken bane? Alle folk har vel pushet seg litt på veien? Hadde du ingen forbedring den første måneden med lappen? Er ikke det fordi man pusher seg litt, blir litt og litt bedre? Alt med måte selvfølgelig, men å få sikkerhet i kjøringa er sjelden noe man har mulighet til å gjøre kun på bane.KTM950SMR skrev:Huff... Å nærmest oppfordre til å pushe seg på veien høres for meg helt banalt ut. Anbefaler de som ønsker å pushe grenser å oppsøke baner. Nok av mc dødsfall/skader ute på veiene...
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
I hårnålsvingene er det stor forskjell på høyre- og venstresving. Begge har sine utfordringer.
Kjøring oppover har en del utfordringer som kjøring nedover ikke har. Spesielt at det ofte er svært vanskelig å se hva som kommer i mot, på vei inn i svingen ovenfra.
I venstresving tar du yttersving uansett, og har god oversikt. Men også her må man sørge for tidlig kunnskap om hva som er på vei inn i svingen ovenfra. Er det en turistbuss (som f.eks Trollstigen er full av) vil denne trenge HELE svingen, og blokkere alt. Denne ligger da allerede i ditt kjørefelt for å posisjonere seg foran svingen. Den kommer gjennom svingen med støtfangeren bare noen cm fra autovern/stabbesteiner, og bakhjulet helt i innersving. Du må enten vente på den godt før svingen, eller passere den på v. side etter svingen. Plasserer du deg feil her, må du bare flytte deg med MC, her er alle trafikkregler opphevet og fornuften/kreativiteten må ta over.
I h. sving er du nesten nødt til å legge deg litt til venstre foran svingen. Svingen er nesten for skarp til å klare den, i hvert fall med en R med begrenset styreutslag. Dessuten vil denne manøveren gjøre at du får den nødvendige oversikten over hva som er på vei inn i svingen ovenfra. Jeg mener Ojda har rett her, dette blir den riktige måten å gjøre det på. I h. sving har du mulighet til å passere en evt. turistbuss på riktig side dersom den har posisjonert seg foran svingen og den stopper for å vente på deg.
Trafikkregler må bare settes tilside i slike situasjoner. De er ikke tilpasset slike veier uansett, og vil kun være retningsgivende. Svært ofte er de ikke mulige å følge.
Men nedover er som flere sier en drøm i forhold til oppover. Du har mye bedre oversikt over møtende trafikk, og kan holde mye bedre flyt.
Kjøring oppover har en del utfordringer som kjøring nedover ikke har. Spesielt at det ofte er svært vanskelig å se hva som kommer i mot, på vei inn i svingen ovenfra.
I venstresving tar du yttersving uansett, og har god oversikt. Men også her må man sørge for tidlig kunnskap om hva som er på vei inn i svingen ovenfra. Er det en turistbuss (som f.eks Trollstigen er full av) vil denne trenge HELE svingen, og blokkere alt. Denne ligger da allerede i ditt kjørefelt for å posisjonere seg foran svingen. Den kommer gjennom svingen med støtfangeren bare noen cm fra autovern/stabbesteiner, og bakhjulet helt i innersving. Du må enten vente på den godt før svingen, eller passere den på v. side etter svingen. Plasserer du deg feil her, må du bare flytte deg med MC, her er alle trafikkregler opphevet og fornuften/kreativiteten må ta over.
I h. sving er du nesten nødt til å legge deg litt til venstre foran svingen. Svingen er nesten for skarp til å klare den, i hvert fall med en R med begrenset styreutslag. Dessuten vil denne manøveren gjøre at du får den nødvendige oversikten over hva som er på vei inn i svingen ovenfra. Jeg mener Ojda har rett her, dette blir den riktige måten å gjøre det på. I h. sving har du mulighet til å passere en evt. turistbuss på riktig side dersom den har posisjonert seg foran svingen og den stopper for å vente på deg.
Trafikkregler må bare settes tilside i slike situasjoner. De er ikke tilpasset slike veier uansett, og vil kun være retningsgivende. Svært ofte er de ikke mulige å følge.
Men nedover er som flere sier en drøm i forhold til oppover. Du har mye bedre oversikt over møtende trafikk, og kan holde mye bedre flyt.
- Elruts84
- Innlegg: 1348
- Registrert: 02 jun 2013, 12:22
- Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900 GT
- Bosted: Stavanger
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Hehe
Ja det hadde jo vært rart om det kom opp i nyhetene:
Buss sjåfør mistet førerkortet etter at han kom over i motsatt kjørefelt i Trollstigen....
Elruts
Ja det hadde jo vært rart om det kom opp i nyhetene:
Buss sjåfør mistet førerkortet etter at han kom over i motsatt kjørefelt i Trollstigen....

Elruts
____________________
LocaToWeb
2022: 6000km enn så lenge (Nye Road 5 dekk på 11.500 km) (12.000km tot. på Traceren)2021: 100km enn så lenge 2020: Ny sykkel! Yamaha Tacer 900 GT 5000km 2019: 100 km MC solgt 2018: 2500 km
2017: 400 km 2016: Kost litt med MCen.Men 0 km på telleren 2015: 9275 km (Sesongstart på 40264km.) (Nye Michelin Pilot Road 4 på 42514km) 2014: 5174 km 2013: 3015 km
YAMAHA Tracer 900 GT 2020
LocaToWeb
2022: 6000km enn så lenge (Nye Road 5 dekk på 11.500 km) (12.000km tot. på Traceren)2021: 100km enn så lenge 2020: Ny sykkel! Yamaha Tacer 900 GT 5000km 2019: 100 km MC solgt 2018: 2500 km
2017: 400 km 2016: Kost litt med MCen.Men 0 km på telleren 2015: 9275 km (Sesongstart på 40264km.) (Nye Michelin Pilot Road 4 på 42514km) 2014: 5174 km 2013: 3015 km
YAMAHA Tracer 900 GT 2020

-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Ligger du i egen fil gjennom hele svingen, høyre eller venstre, oppover eller nedover vil du aldri klare å kjøre hårnåler med god flyt. Sannsynligheten for at du kubber motor og faller inn i svingen er langt høyere... Hårnåler er veldig utfordrende. jeg anbafaler deg å prøve å låne litt bredde, samt skjære gjennom svingen om det er muligheter for det. Lite trafikk og oversiktlig nok.Newhill skrev:Er det på tide at noen leser signaturen min, her snart?![]()
Forøvrig syns jeg hårnåler er utfordrende. Ting som er utfordrende er spennende.
Selv foretrekker jeg å holde meg til den fila jeg ligger i. Jeg hverken kutter svingene, eller tar større plass. Dette for at det skal bli ørlittegranne vanskeligere, men da tror jeg også at læringskurven blir bittelitt brattere.

- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Kjører man nedover mot en hårnålsving, akkurat like etter turn in, gi ett kraftig kick i bakbremsen og tiendelet etter gir du full pupp. Da går det så det suser. Husk å kontrastyre 

Sist redigert av DrGreve den 11 aug 2015, 14:21, redigert 1 gang totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Hahaha da er du hakket mer dristig enn jeg hadde turt doktor
Note4
Note4
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Jeg tok en sånn i en rundkjøring fordi noen tøffe gutter i en beemer lå bak og ertet meg opp og ville kappkjøre. Siden det bare var 70-sone giddet jeg ikke bli med på leken. De ble litt imponert for V-tegnet kom opp gjennom takluka :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Hahaha muligheten for å highside slo deg aldri som en mulighet i dette tilfellet
Når det kommer til slik type kjøring, samt drifting på grus med sykkel. Ja da kommer jeg til kort så det synger
Note4

Når det kommer til slik type kjøring, samt drifting på grus med sykkel. Ja da kommer jeg til kort så det synger
Note4
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24621
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Usikker på om det er noe trøst.... men du er ikke alene om detLordShaft skrev:Hahaha muligheten for å highside slo deg aldri som en mulighet i dette tilfellet![]()
Når det kommer til slik type kjøring, samt drifting på grus med sykkel. Ja da kommer jeg til kort så det synger
Note4

- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Hvis du bare husker å ikke gå av gassen så vil dekket bite etterhvert så lenge du korrigerer.
Grus er litt mer uforutsigbart enn asfalt, men er sykkelen lett å håndtere (vekt) så går det også greit.
Grus er litt mer uforutsigbart enn asfalt, men er sykkelen lett å håndtere (vekt) så går det også greit.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

- mortenolb
- Innlegg: 3618
- Registrert: 03 mai 2013, 23:02
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
- Bosted: Hobøl
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Det du sier der er noe jeg har jævlig lyst til å lære, men aldri kommer til å tørre å prøve!
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Ooo, for et tips :) Skulle gjerne prøvd, men burde kanskje styre unna slike aktiviteter når sykkelen står til salgs :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Jeg har aldri hatt det store behovet for å kjøre så utrolig fort i hårnålsvinger. Som regel er det så mye å se på uansett at mer fart er nederst på ønskelisten min.
Husker en gang jeg hadde stoppet i en av svingene nedover mot Dalen i Telemark for å se på utsikten. Da kom det 3-4 R sykkler i god driv nedover med kneskrap i hver eneste sving. Hvor fort det gikk aner jeg ikke, men fort var det. Stilig å se på men jeg har aldri følt behovet for å kjøre slik.
Det nevnes 15-30km/t i disse hårnålssvingene, jeg hadde ikke inntrykk at vi snakket om 15km/t i svingene. Hvis så så kjører jo til og med jeg fort her.
Om noen mener jeg er mindre fullkommen som motorsyklist siden jeg ikke kjører som de flinkeste i disse svingene så får det så være. Plager meg ikke nevneverdig. Jeg foretrekker nok også litt lengre svinger.
Husker en gang jeg hadde stoppet i en av svingene nedover mot Dalen i Telemark for å se på utsikten. Da kom det 3-4 R sykkler i god driv nedover med kneskrap i hver eneste sving. Hvor fort det gikk aner jeg ikke, men fort var det. Stilig å se på men jeg har aldri følt behovet for å kjøre slik.
Det nevnes 15-30km/t i disse hårnålssvingene, jeg hadde ikke inntrykk at vi snakket om 15km/t i svingene. Hvis så så kjører jo til og med jeg fort her.

Om noen mener jeg er mindre fullkommen som motorsyklist siden jeg ikke kjører som de flinkeste i disse svingene så får det så være. Plager meg ikke nevneverdig. Jeg foretrekker nok også litt lengre svinger.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24621
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Under solen er vi alle like vetuJohnnyTh skrev:Om noen mener jeg er mindre fullkommen som motorsyklist siden jeg ikke kjører som de flinkeste i disse svingene så får det så være.

Men du er sikkert flink til andre ting du da vetu...

- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Må dere ikke få feil inntrykk her, det er ikke noe jeg gjør til vanlig. :)
Banesykkelen som min bror og jeg hadde, en modifisert GSXR750 1988, ble ofte brukt til å teste grensene, "fortrinnsvis på bane"
Banesykkelen som min bror og jeg hadde, en modifisert GSXR750 1988, ble ofte brukt til å teste grensene, "fortrinnsvis på bane"

2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
[video]https://www.youtube.com/watch?v=LikYN8Ul5iU[/video]kjellv skrev: I venstresving tar du yttersving uansett, og har god oversikt.
Her er en liten video jeg har tatt.
Legg merke til den tredje hårnålen (til venstre).
Bilen på vei ned er i høyresving, og gjør som alt for mange gjør: Bruker motgående felt for å få bedre oversikt.
Men han ser ikke meg før jeg titter frem.
Men han selv om han (eller hun!) er i mitt felt var det plass til meg, så turen fortsetter.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Synes hele hårnål fasinasjonen begynner å bli veldig søkt.
Blir oppførdret til å bruke motsatt kjørebane, i totalt blinde svinger og ofte med heltrukken midtlinje, som er direkte forbudt å krysse
, eventyrsykler en best i hårnåler, selvom de veier ett halvt tonn med fulltank og opppakning, du kan ikke kjøre sykkel hvis du ikke liker hårnåler osv.
Ettter at ett par nestenpensjonister har vært på en leke ekspedisjon i noen Alpepass med kamelene sine , er det liksom dette det som er den ultimate sykkelopplevelsen. :-)å :-)å :-)å :-)å :-)å :-)å
Og hvis noen synes dette innlegget er dumt og upassende, kan jeg opplyse at jeg er på jobb så det er ikke noe annet å forvente da dette er skrevet i et øyeblikk i akutt kjedsomhet.
Blir oppførdret til å bruke motsatt kjørebane, i totalt blinde svinger og ofte med heltrukken midtlinje, som er direkte forbudt å krysse

Ettter at ett par nestenpensjonister har vært på en leke ekspedisjon i noen Alpepass med kamelene sine , er det liksom dette det som er den ultimate sykkelopplevelsen. :-)å :-)å :-)å :-)å :-)å :-)å
Og hvis noen synes dette innlegget er dumt og upassende, kan jeg opplyse at jeg er på jobb så det er ikke noe annet å forvente da dette er skrevet i et øyeblikk i akutt kjedsomhet.
Sist redigert av simpson den 11 aug 2015, 15:34, redigert 1 gang totalt.
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Relativt heftig kjøring her ja, morsomt å setagesk skrev:[video]https://www.youtube.com/watch?v=LikYN8Ul5iU[/video]kjellv skrev: I venstresving tar du yttersving uansett, og har god oversikt.
Her er en liten video jeg har tatt.
Legg merke til den tredje hårnålen (til venstre).
Bilen på vei ned er i høyresving, og gjør som alt for mange gjør: Bruker motgående felt for å få bedre oversikt.
Men han ser ikke meg før jeg titter frem.
Men han selv om han (eller hun!) er i mitt felt var det plass til meg, så turen fortsetter.
[TaSK]

Med slike veier kan jo til og med hårnåler bli morsomt, særlig med så lite trafikk som her.
Jeg hadde nok mer i tankene veier tilsvarende Trollstigen, der er svingene langt trangere. Ingen midtstripe, og vegbredde på 3.5-5 meter fordelt på to kjøreretninger. Da er nok utfordringene litt annerledes.
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Hallo? Hvor begynner og slutter "mitt" felt på en vei uten midtstripe? Låner jeg av "det andre" feltet hvis jeg er over midten av veibanen? I så fall kjører jo en bil hele tiden over i feilt felt....
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Stort sett ikke, de aller fleste veier uten midtstripe jeg har vært borti er bredere enn bilbredde*2Snikkeren skrev:Hallo? Hvor begynner og slutter "mitt" felt på en vei uten midtstripe? Låner jeg av "det andre" feltet hvis jeg er over midten av veibanen? I så fall kjører jo en bil hele tiden over i feilt felt....
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Som jeg sa, på slike veier må man til tider la fornuft og kreativitet avløse trafikkreglene...Snikkeren skrev:Hallo? Hvor begynner og slutter "mitt" felt på en vei uten midtstripe? Låner jeg av "det andre" feltet hvis jeg er over midten av veibanen? I så fall kjører jo en bil hele tiden over i feilt felt....

- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Hva er det som er så gøy med hårnålsvinger?
Post of the daysimpson skrev:Synes hele hårnål fasinasjonen begynner å bli veldig søkt.
Blir oppførdret til å bruke motsatt kjørebane, i totalt blinde svinger og ofte med heltrukken midtlinje, som er direkte forbudt å krysse, eventyrsykler en best i hårnåler, selvom de veier ett halvt tonn med fulltank og opppakning, du kan ikke kjøre sykkel hvis du ikke liker hårnåler osv.
Ettter at ett par nestenpensjonister har vært på en leke ekspedisjon i noen Alpepass med kamelene sine , er det liksom dette det som er den ultimate sykkelopplevelsen. :-)å :-)å :-)å :-)å :-)å :-)å
Og hvis noen synes dette innlegget er dumt og upassende, kan jeg opplyse at jeg er på jobb så det er ikke noe annet å forvente da dette er skrevet i et øyeblikk i akutt kjedsomhet.

MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013