Snikkeren skrev:AJ skrev:Handguards er godt å ha!
Ser bra ut disse,
Snikkeren
Hadde slike på Tiger og var noe av det første jeg bestilte som tilleggsutstyr til Stelvio'en (standard på NTX, men ikke 8V, som jeg har).
Jeg har jo helt glemt å gratulere deg med ny sykkel. Hvis den minner noe om Exploreren i sittestilling og håndterbarhet, så tenker jeg du er storfornøyd.
Jeg må jo innrømme at jeg ble litt sånn avstandsforelsket i Exploreren på PreHøstTuren. Med det mener jeg at jeg godt kunne tenkt meg en, men kommer nok ikke til å legge
så mye penger på bordet i nærmeste fremtid.
Og før jeg glemmer det igjen,

grattis.

Takk for det,
Snikkeren :-).
Hadde også Triumph Explorer 1200 til disposisjon et par dager for testkjøring og det var et hyggelig bekjentskap, det. Men ting falt ikke helt på plass på samme måte som med Stelvio. Tross flott motor med mye krefter og masse bra utstyr for øvrig. Fikk ikke go'følelsen, kan man si. Dermed ikke sagt at det er noe feil med Explorer, som virker solid bygd og med upåklagelige kjøreegenskaper.
Karismaen, karakteren, designdetaljer og utseende og ikke minst den
meget gode kjørestillingen og nesten utrolige svingvilligheten til Stelvio var tungen på vektskålen i denne omgang.
Så får vi se om førsteinntrykket av god byggkvalitet og den meget positive opplevelsen av de første 1000 problemfrie kilometerne, fortsetter...