Ble så drittlei Nyveien at jeg ikke engang gadd spise Norges (??) beste boller !!
Det er gøy å bo på landet med alternativer til hovedveiene,E 6 er like artig som å kjøre med tog...

Er helt enig med degIntruder skrev:Tar jeg feil,eller er førerne av avbetalingsfinansierte fine Audi og BMW-biler de mest utagerende av alle idiotene i trafikken ?![]()
Gjerne helt oppi rævva på andre trafikanter iført en hendig mobiltelefon ved øret...![]()
Leste en gang at Audi toppet en værstinglista når det gjelder å kjøre aggresivt i trafikkenSuperMorten skrev:Er helt enig med degIntruder skrev:Tar jeg feil,eller er førerne av avbetalingsfinansierte fine Audi og BMW-biler de mest utagerende av alle idiotene i trafikken ?![]()
Gjerne helt oppi rævva på andre trafikanter iført en hendig mobiltelefon ved øret...![]()
Og det merkelige er at disse bilene har all verdens bluetooth handsfree osv, så dersom de hadde vært litt smartere hadde de skjønt hvordan de koblet opp telefonen, slik at de kunne fokusere 100% på rævva til han foran...
Har du sett nyeste Top Gear?SuperMorten skrev:Er helt enig med degIntruder skrev:Tar jeg feil,eller er førerne av avbetalingsfinansierte fine Audi og BMW-biler de mest utagerende av alle idiotene i trafikken ?![]()
Og det merkelige er at disse bilene har all verdens bluetooth handsfree osv, så dersom de hadde vært litt smartere hadde de skjønt hvordan de koblet opp telefonen, slik at de kunne fokusere 100% på rævva til han foran...
Er ikke sikker, men kan jo tenke meg noen ufinheter fra Jeremy. Husker godt da han testet BMW X5-M mot Q7 og noe engelsk..TheHaughom skrev:Har du sett nyeste Top Gear?SuperMorten skrev:Er helt enig med degIntruder skrev:Tar jeg feil,eller er førerne av avbetalingsfinansierte fine Audi og BMW-biler de mest utagerende av alle idiotene i trafikken ?![]()
De snakker om teknologi som bluetooth og stemmestyring, ufattelig morsomtSuperMorten skrev:Er ikke sikker, men kan jo tenke meg noen ufinheter fra Jeremy. Husker godt da han testet BMW X5-M mot Q7 og noe engelsk..TheHaughom skrev:Har du sett nyeste Top Gear?SuperMorten skrev:Er helt enig med degIntruder skrev:Tar jeg feil,eller er førerne av avbetalingsfinansierte fine Audi og BMW-biler de mest utagerende av alle idiotene i trafikken ?![]()
Sent from my GT-I9300
Intruder skrev:Tar jeg feil,eller er førerne av avbetalingsfinansierte fine Audi og BMW-biler de mest utagerende av alle idiotene i trafikken ?![]()
Stemmer det. Det finnes idioter på alle typer kjøretøy. Senest i går så jeg en på motorveien. Jeg lå selv i 120 med min egen mc, i rushtrafikken. Da kom det en på en KTM opp på siden av meg. Så løftet han den på bakhjulet i ca. 100 meter før han slengte den inn på avkjørselen ca. 1,5 meter foran en stor varebil.poulet_cavalier skrev:Det er vel ikke bilene som har skylden for hensynsløs kjøring. Vi som kjører MC bør vel være de siste til å generalisere.