Hvor har det noe med saken å gjøre at hun er dypt kristen da ? Det der er noe som jeg lurer innmari mye på. Jeg har en onkel med kone som er ekstremt kristne. Når de er på besøk og spiser middag så har HG forlangt at jeg skal be bordbønn

Den delen av den ekteskapelige oppdragelsen har vært svært mislykket for jeg har benyttet dette til å haie inn på med de saftigste stykkene av kjøtt fett og surkål før jeg avslutter med en diskret rap når bønnen er slutt.

Du eier ikke respekt sier HG. Det gjør pokker ikke de heller påstår jeg og nekter plent å bøye meg i støvet for noe jeg har et veldig avslappet forhold til og at jeg tross alt sitter i egen stue. Kan ikke de banne litt da bare for å gjøre meg til behag ?
Heldigvis så har de en sønn som er skikkelig KGB`er han har lettet litt på trykket i familien. Han er ikke helt tam når han er i dusjen med bombehund trenerinnen sin

Reddet ham ut av et lugubert sted i Vest Afrika for 2 år siden. Det var bibel kona lykkelig for helt til jeg foreslo en liten Braastad for å feire den nye familiegjenforeingen og svigerdattera. Han kjører MC og den mega synderen

Onkærn og jeg trakk ned i garasjen for å studere grassklipper teknologi og for å beundre det nye strøminntaket til Syndens & Svovelens Bule
Pussig nok så dukket det opp litt Braastad på veien til garasjen. Onkærn fikk nok mere kjeft enn meg etter det vil jeg tro ?
Dette hadde gått ånkli bra hvis ikke Støysenderen hadde gått i kattedreper modus. Kvinnfolk hun og sikkert ikke særlig kristen og ihvertfall ikke veloppdragen selv om hun er oppvokst i et hjem med møbler

Hva moralen er i dette er jeg ikke sikker på.

Jo jet vet det nå ! Hva er det bikkjer tror på ? Kattejakt på de mest forbausende tidspunkt såklabert.Klart som blekk det.