Det får holde med en "kjendis" i familien - merker alllerede at Blåmann har fått sjel etter dåpen.Gammelgutt skrev: Og du bytter navn til Peer?.

Det blir neppe MC-bytte på meg på lang tid fremover.

Det får holde med en "kjendis" i familien - merker alllerede at Blåmann har fått sjel etter dåpen.Gammelgutt skrev: Og du bytter navn til Peer?.
Globe skrev:
"Blåmann. Må Godtvoksen bevare din inngang (i svinger) og din utgang (av svinger) fra nå og til du blir solgt - Amen!"
(Fritt omskrevet fra de liturgiske leddene i den kirkelige dåpshandlingen)
Grattis med navnevalg!
Globe skrev:
"Blåmann. Må Godtvoksen bevare din inngang (i svinger) og din utgang (av svinger) fra nå og til du blir solgt - Amen!"
Grattis med navnevalg!
Tusen takk - dette må være dagens....Globe skrev:
Grattis med navnevalg!
Tusen takk, jeg skal nok klare venstre svinger også selv om jeg er blå...Dexter skrev:Grattis med navn! Det er jo litt morsom også da!
Bare den ikke er oppkalt etter den i en av tekstene til Øystein Sunde: jeg er en liten grønn og sjøsyk en?.Dexter skrev:Grattis med navn! Det er jo litt morsom også da!
Min heter visstnok "lille grønne". Er ikke heeelt sikker på hvordan det ble slik, men det ble gjort klart på evike-treffet at noe annet navn kunne den ikke ha
I. Hagen?.Intruder skrev:I henhold til mitt politiske standpunkt bør vel min røde Intruder
få navnet Karl......![]()
![]()
![]()
Ser bra ut! Frister å kjøpe kamera etter å ha sett dette, jaGodtvoksen skrev:Her tester jeg ut mitt nye videokamera som er festet til Blåmann...Dette ser ut som jeg får til...
![]()
MC-turen som er filmet er her fra Kvinesdal, strekningen Utsikten Hotell og hjem..
Det er et rimelig kamera, og jeg tror jeg kan få mye glede av det til dette formålet.AJ skrev: Ser bra ut! Frister å kjøpe kamera etter å ha sett dette, ja