I natt var første natt med varmegrader og jeg har aftenvakt i dag, hvilket i dag har muliggjort min 3. tur i nærområdet på MC'n

Og husk, ikkeno' høytrykk på fine sykker'nGodtvoksen skrev:Og så blir jo sykkelen noe sølete, så jeg får vel finne frem hageslangen, oppvaskkosten og spyle bort noe skitt...;)
Det var igrunnen kjapt gjort med hageslange (var ikke frosset) og oppvaskkost i 14 grader + ...AJ skrev: Og husk, ikkeno' høytrykk på fine sykker'n![]()
Skikkelig påskevær hos deg. Det er i grunnen greit at du sitter der i garasjen - så har du god tid til å besvare alle dumme/rare spørsmål fra en nybegynner som meg...Globe skrev: Jeg koser meg her i snøkavet, et skikkelig snødekke gjør jo at alt blir så rent og pent ute, alt blir så lyst og trivelig...på en måte...![]()
![]()
Da tar jeg heller bilen, og husk beltet. Jeg har kjørt MC til jobb som er 6 km fra hjemmet, og da har jeg tatt på alt utstyr.Godtvoksen skrev:Da skal du og andre lesere av bloggen min få et spørsmål til:
Dersom du skal kjøre 2-3 km til en butikk/jobb i nærheten - kler du på deg hele kjørehabitten (Hjelm, jakke, bukser, MC-støvler mv) ?
Hadde jeg vært så heldig å hatt begge deler såpass nært så ville jeg gått, jaGodtvoksen skrev:Da skal du og andre lesere av bloggen min få et spørsmål til:
Dersom du skal kjøre 2-3 km til en butikk/jobb i nærheten - kler du på deg hele kjørehabitten (Hjelm, jakke, bukser, MC-støvler mv) ?
OBS...Globe skrev:Ryggskinne Godtvoksen ryggskinne!! I min tråd vedr. ATGATT, var det relativt stor andel av de som bidro som understreket ryggskinne som noe av det viktigste!!
Jeg har også pondus, så hvor får en kjøpt airbagvest, og hvordan er de og ha på seg?Gammelgutt skrev: Men jeg har en lik plate i skinnjakken og i tillegg bruker jeg airbagvest, så jeg antar at jeg er rimelig sikret.