KawaSonja skrev:Nå som vinter'n er så kald og det er leeenge til motorsykkelsessongen starter- har jeg lurt på hva jeg skal finna på
Som den "kjærringa" je er, kan je itte bare vaske, pynte og væra klar for gubben
Så i dag tok je (vi-Svein2) å tok en Hamartur til VOLVO Bilia og så på biler Der var det mye bra og "billig"???? Å ja da.. Så da gikk det som vanlig IKKE i pluss da je gikk utat... Min VOLVO C30 ble byttet inn i en VOLVO V50 Så da får jeg bare vente til februar og da gleder je mei
Gratulerer med ny bil KawaSonja
Alltid moro med noe nytt, også bil
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Irongirl skrev:
Har tenkt på en slik også ja Hadde vært morro om jeg kunne få med navnet mitt herfra
Nicket ditt her på MCsiden blir brodert på, hvis du ber om det. Må betale litt ekstra for det, men ikke veldig mye...
Så i dag tok je (vi-Svein2) å tok en Hamartur til VOLVO Bilia og så på biler Der var det mye bra og "billig"???? Å ja da.. Så da gikk det som vanlig IKKE i pluss da je gikk utat... Min VOLVO C30 ble byttet inn i en VOLVO V50 Så da får jeg bare vente til februar og da gleder je mei
Grattis med ny bil!!
Gjorde det samme selv for tre uker siden og det hjelper både på PMS og humør og bytte bil
KawaSonja skrev:Nå som vinter'n er så kald og det er leeenge til motorsykkelsessongen starter- har jeg lurt på hva jeg skal finna på
Som den "kjærringa" je er, kan je itte bare vaske, pynte og væra klar for gubben
Grattis med ny bil!!
Gjorde det samme selv for tre uker siden og det hjelper både på PMS og humør og bytte bil
Blir det noen ny sykkel på deg da, da blir du vel helt kvitt PMS-en for veldig lenge framover ?
LordShaft skrev:...snakk om jenter, sykkel og skinnklær.... ja da skjer det noe rart med oss mannfolk
Pøh. Jeg beholder fitningen, uansett. Det skal mere til for å vippe pinnen av meg, tenk!
Nei ta ikke den du , det e jo veldig greit å sitte hjemme å være eplekjekk.
Æ trur jo at hvis du hadde vært der, så hadde nok pinnen vippet både hit og dit, eller opp og ned
...nå SKULLE jeg si noe lurt...men...øh...
Filler'n...
De som e i stand til å si noe virkelig lurt om det bildet har nok andre preferanser enn den gjennomsnittelige nordMANN.
At man ikke klarer å si noe lurt må vel kanskje være et sunnhetstegn?
Og, vi rykker nærmere sesongen for hver dag som går
Ja kanskje du burrde få deg en harly SD ?
Var nok ikke type sykkel som fristet meg, men kjøring på svingete veier, samholdet, moroa som de ser ut til å ha, maten og ja, det å være i varmt vann etter noen timer i "sadelen" så heller ikke så verst ut
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil