Tenkte vi kunne lage en liten tråd hvor vi forteller litt om oss selv. Hva vi kjører, hvorfor vi ble interesserte i motorsykkel +++++

Kan ikke være mer enig, evike... Skammer meg... Virkelig!evike skrev:Dårlig gjort å glemme meg da AJ![]()
nei å nei å uff å uff...AJ skrev:Kan ikke være mer enig, evike... Skammer meg... Virkelig!evike skrev:Dårlig gjort å glemme meg da AJ![]()
![]()
Du er jo en av de virkelig trofaste her inne! Unnskyld, kjære, kjære evike
Sier bare en ting... det er fredag den 13. i dag...rogg skrev:nei å nei å uff å uff...AJ skrev:Kan ikke være mer enig, evike... Skammer meg... Virkelig!evike skrev:Dårlig gjort å glemme meg da AJ![]()
![]()
Du er jo en av de virkelig trofaste her inne! Unnskyld, kjære, kjære evike
SMELT!!! Tusen takk!Banditmannen skrev:Selvfølgelig ikke bra å glemme evike, men kan det hende at AJ, slik som meg og andre som har vært så heldig å møte evike, rett å slett ser på henne som "en av gutta"...?
:-)å Takkevike skrev:Og AJ: Du er definitivt tilgitt!
evike skrev:La nå stakkars Irongirl få tilbake Jentetråden sin da - hehe :=D>
Har så vidt vært oppe som et tema tidligere hvor vi fant ut at vi ikke ønsket eller så behov for et eget lukket forum for jentene.ojda skrev:A.J. Har du vurdert å la jentene få en tråd, fex denne hvor bare jentene har skrivetillgang?
Hvis det er interesse for det da.