Ja det hadde jo vært rart om det kom opp i nyhetene:
Buss sjåfør mistet førerkortet etter at han kom over i motsatt kjørefelt i Trollstigen....

Elruts
Ligger du i egen fil gjennom hele svingen, høyre eller venstre, oppover eller nedover vil du aldri klare å kjøre hårnåler med god flyt. Sannsynligheten for at du kubber motor og faller inn i svingen er langt høyere... Hårnåler er veldig utfordrende. jeg anbafaler deg å prøve å låne litt bredde, samt skjære gjennom svingen om det er muligheter for det. Lite trafikk og oversiktlig nok.Newhill skrev:Er det på tide at noen leser signaturen min, her snart?![]()
Forøvrig syns jeg hårnåler er utfordrende. Ting som er utfordrende er spennende.
Selv foretrekker jeg å holde meg til den fila jeg ligger i. Jeg hverken kutter svingene, eller tar større plass. Dette for at det skal bli ørlittegranne vanskeligere, men da tror jeg også at læringskurven blir bittelitt brattere.
Usikker på om det er noe trøst.... men du er ikke alene om detLordShaft skrev:Hahaha muligheten for å highside slo deg aldri som en mulighet i dette tilfellet![]()
Når det kommer til slik type kjøring, samt drifting på grus med sykkel. Ja da kommer jeg til kort så det synger
Note4
Under solen er vi alle like vetuJohnnyTh skrev:Om noen mener jeg er mindre fullkommen som motorsyklist siden jeg ikke kjører som de flinkeste i disse svingene så får det så være.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=LikYN8Ul5iU[/video]kjellv skrev: I venstresving tar du yttersving uansett, og har god oversikt.