Jeg regnet med at det svaret ville komme, derfor la jeg til at vi knapt er i Nordland Fylke, altså bare såvidt :)Jompa skrev:Korgfjellet.
Så Korgfjellet er feil...
Jeg regnet med at det svaret ville komme, derfor la jeg til at vi knapt er i Nordland Fylke, altså bare såvidt :)Jompa skrev:Korgfjellet.
Sist jeg kjørte mellom Bjerkvik og Harstad i 2013, så kjørte jeg ikke over en fjellknaus med en tunell :)Jompa skrev:I mellom Bjerkvik og Harstad ?
Nei, du kjørte vel gjennom tunnellenDrGreve skrev:Sist jeg kjørte mellom Bjerkvik og Harstad i 2013, så kjørte jeg ikke over en fjellknaus med en tunell :)Jompa skrev:I mellom Bjerkvik og Harstad ?
Ser man godt etter på bildet, så ser man en liten klynge med hus. Det er en fjellstue og annekser som en kompis av meg eier og driver :)
Jeg anbefaler fjellørret surret i rømme og agurksalaten. Den er fast på menyen..
Nordland har 3 grenser, en i sør, en i nord og en i? :)Jompa skrev:Nei, du kjørte vel gjennom tunnellenDrGreve skrev:Sist jeg kjørte mellom Bjerkvik og Harstad i 2013, så kjørte jeg ikke over en fjellknaus med en tunell :)Jompa skrev:I mellom Bjerkvik og Harstad ?
Ser man godt etter på bildet, så ser man en liten klynge med hus. Det er en fjellstue og annekser som en kompis av meg eier og driver :)
Jeg anbefaler fjellørret surret i rømme og agurksalaten. Den er fast på menyen..
Æ tippe atvi skal helt sør i nordland, og gir opp![]()
Nei, Jompa har allerede foreslått Korgfjellet, men det er dessverre feil.ZZR-Erling skrev:Korgenfjellet?
Nope, men les mine hint jeg ga Jompa og/eller google tunnel og dynamitt, så tror jeg dere klarer å finne en plass som er korrektKawagutten skrev:Hemnes
Du er på rett plass, men på bildet har jeg bikket over Umskaret på østsiden og "tjønna" du ser er starten på ett vannsystem som strekker seg helt til Umeå i Sverige. Vannet heter Uman og har en liten flik av seg på norsk side. Grensen til Sverige er like bortenfor fjellstua som man kan skimte såvidt på bildet.Kawagutten skrev:Kan det være Umskardtjønna i bakgrunnen?
Tror det er på tide vi får et hint!LordShaft skrev:Hvor er dette da? Vet ikke hvor bevandret folket er på vestlandet?
Sony Z2
Sånn ca litt langt til venstre på brygga i Sandnessjøen?DrGreve skrev: