Jepp, du har rettDrGreve skrev:Som lidenskapelig laksefisker og som har trålet de trønderske elver, så er det vel oppe ved demningen/kraftstasjonen i Nidelva?
EDIT: Leirfossen, kom jeg på nå :)

Jepp, du har rettDrGreve skrev:Som lidenskapelig laksefisker og som har trålet de trønderske elver, så er det vel oppe ved demningen/kraftstasjonen i Nidelva?
EDIT: Leirfossen, kom jeg på nå :)
Min søster bodde noen år i Fossegrenda og hadde mange runder med fluestanga fra fossen og nedover.Andreas skrev:Jepp, du har rettDrGreve skrev:Som lidenskapelig laksefisker og som har trålet de trønderske elver, så er det vel oppe ved demningen/kraftstasjonen i Nidelva?
EDIT: Leirfossen, kom jeg på nå :)Nedre Leirfoss er vell det hele navnet. Mange fiskere nedpå der ja.
Vi er nok i Nordland Fylke... og knapt nok detMLeikarnes skrev:Rett før Grotli på Sognefjell kan det minne meg om...
Jeg regnet med at det svaret ville komme, derfor la jeg til at vi knapt er i Nordland Fylke, altså bare såvidt :)Jompa skrev:Korgfjellet.
Sist jeg kjørte mellom Bjerkvik og Harstad i 2013, så kjørte jeg ikke over en fjellknaus med en tunell :)Jompa skrev:I mellom Bjerkvik og Harstad ?
Nei, du kjørte vel gjennom tunnellenDrGreve skrev:Sist jeg kjørte mellom Bjerkvik og Harstad i 2013, så kjørte jeg ikke over en fjellknaus med en tunell :)Jompa skrev:I mellom Bjerkvik og Harstad ?
Ser man godt etter på bildet, så ser man en liten klynge med hus. Det er en fjellstue og annekser som en kompis av meg eier og driver :)
Jeg anbefaler fjellørret surret i rømme og agurksalaten. Den er fast på menyen..
Nordland har 3 grenser, en i sør, en i nord og en i? :)Jompa skrev:Nei, du kjørte vel gjennom tunnellenDrGreve skrev:Sist jeg kjørte mellom Bjerkvik og Harstad i 2013, så kjørte jeg ikke over en fjellknaus med en tunell :)Jompa skrev:I mellom Bjerkvik og Harstad ?
Ser man godt etter på bildet, så ser man en liten klynge med hus. Det er en fjellstue og annekser som en kompis av meg eier og driver :)
Jeg anbefaler fjellørret surret i rømme og agurksalaten. Den er fast på menyen..
Æ tippe atvi skal helt sør i nordland, og gir opp![]()
Nei, Jompa har allerede foreslått Korgfjellet, men det er dessverre feil.ZZR-Erling skrev:Korgenfjellet?
Nope, men les mine hint jeg ga Jompa og/eller google tunnel og dynamitt, så tror jeg dere klarer å finne en plass som er korrektKawagutten skrev:Hemnes