Stonemodellen på bildet er til fri disposisjon for undertegnede denne helgen

Førsteinntrykket etter de første par-tre milene er godt. Dette er en artig sykkel, som også har bra skyv i frasparket

Den eneste fornuftige måten å finne ut det på er å prøve en :) .olela skrev: 21 apr 2017, 21:24 Har kikket på v7 i dag jeg også hos CBP. Syntes disse er meeeeget pene. Det eneste som bekymrer meg er om den har nok krefter til en litt veeel kraftig kar, og kone og bakpå. Ser for at ca 50-55 hester blir i snaueste laget?!
HK er bare et begrep, det betyr ikke all verden. Dreiemoment Nm, og hvor i turtallsregisteret du finner høyeste dreiemoment er det som betyr noe. Det er dette du opplever som krefter.olela skrev: 21 apr 2017, 21:24 Har kikket på v7 i dag jeg også hos CBP. Syntes disse er meeeeget pene. Det eneste som bekymrer meg er om den har nok krefter til en litt veeel kraftig kar, og kone og bakpå. Ser for at ca 50-55 hester blir i snaueste laget?!
Kor i Trøndelag e det vår
En 2006 Alfa Romeo GT 2,0 JTS Benzina, jaGrendel skrev: 23 apr 2017, 18:09 Det er en lekker Moto Guzzi du har der, @AJ! Virkelig nydelig!
Er det forresten en Alfa Romeo som står bak i garagen til høyre?
8-)
Jeg håper den artikkelen din kommer på nett-avisen også?AJ skrev: 23 apr 2017, 18:20En 2006 Alfa Romeo GT 2,0 JTS Benzina, ja :D .Grendel skrev: 23 apr 2017, 18:09 Det er en lekker Moto Guzzi du har der, @AJ! Virkelig nydelig!
Er det forresten en Alfa Romeo som står bak i garagen til høyre?
8-)
Guzzi'en er dog ikke min, men er en demosykkel fra Hadeland MC. Denne har jeg testkjørt i helgen for avisen jeg jobber for. Saken kommer på i avisen neste onsdag.
Og ja, det er en nydelig sykkel med en overraskende kvikk motor på 744 kubikk, som fra V II modellen er blitt oppgradert med andre sylindertopper og med det fått 4 HK ekstra slik at den du ser på bildet, V III 2017 mod., har 52 HK. Ikke avskrekkende på papiret, men i virkelighetens verden er dette fyrrige hester.
Denne sykkelen overrasker veldig!
Kommer til å legge ut saken her,ja :) .Grendel skrev: 23 apr 2017, 18:32
Jeg håper den artikkelen din kommer på nett-avisen også?
Linker du den opp hit i så fall, @AJ?
Det vil være artig å lese om Moto Guzzi!
8-)
Jeg er ny her, så det er vel et dumt spørsmål.
Hm...Grendel skrev: 23 apr 2017, 19:16
Jeg er ny her, så det er vel et dumt spørsmål.
Vil det da bli en tråd under:
/MC og garasjeprat /MC aktuelt
8-)
Stå på videre og få gjerne noen til å ta bilder av deg mens du kjører og få lagt det ut her i trådenGrendel skrev: 23 apr 2017, 19:34 Det skal jeg huske på, @AJ!
For det meste nå så rettes min oppmerksomhet mot å få tatt MC-Lappen. Og på timen jeg hadde på onsdag så fikk jeg ordentlig sving på krypkjøringen. Jeg har fortsatt god følelse i kroppen.
8-D
Jompa skrev: 23 apr 2017, 21:48 Å ? Æ trudde først du parkerte den der for at noen andre skulle få mulighet til å vaske sykkeln![]()
En XT660R ja. Litt usikker på årsmodell.. (-05 - -07..?) Jaha, hva gjorde du ?WikingTnT skrev: 24 apr 2017, 08:11 Er det en XT660 kompisen din har ? , i så fall har jeg noen tips for å gjøre den livligere med forholdsvis beskjedne midler.
Min -05 ble en helt annen sykkel med disse modifiseringene ihvertfall :-)
Jeg byttet til litt grovere headers , mellom-pipe og Leovince slip-on. Fjernet luft-snorkel , byttet til dna-filter og et luftfilter-deksel med åpning.biker7 skrev: 24 apr 2017, 13:10En XT660R ja. Litt usikker på årsmodell.. (-05 - -07..?) Jaha, hva gjorde du ?WikingTnT skrev: 24 apr 2017, 08:11 Er det en XT660 kompisen din har ? , i så fall har jeg noen tips for å gjøre den livligere med forholdsvis beskjedne midler.
Min -05 ble en helt annen sykkel med disse modifiseringene ihvertfall :-)![]()