Jeg tar det videre her jeg, Stian87!Stian87 skrev:Ja det må jeg virkelig si. Utrolig smarte de baggene. Er man først ute på tur og har behov for plassen så blir det litt ett fett om man har de i tillegg til kriegabaggene, utseendemessig altså.![]()
Tror jeg skal vurdere de selv. Har Kriega 40-10-10 komboen selv, men bør være greit med den komboen også.
Men hvor skal du ha teltet Xyvind? Det blir vel for langt?
Utseendemessig synes jeg dette ser meeeget bra ut. Når ble sidevesker ukult når en skal på tur? Disse er veldig lett å ta av og på, og det er kun en veldig lite sjenerende plastbrakett som sitter igjen på sykkelen. Jeg har uansett ikke noe show-sykkel, mer en brukssykkel!

Kriega-comboen får lett plass oppå passasjersalen. Gleder meg til å pakke på alt sammen og dra avgårde

Jeg har pakket teltet på sykkelen en gang dør, og da havnet det i 30-literen fra Kriega. Usikker på om det vil passe i en av sideveskene. Har foreløpig et Nordmarka 2 fra Helsport. Vurderer en hammock med tarp fra Hemnessjøen stedet for teltet. Litt usikker https://www.xxl.no/hennessy-hammock-ha ... 12_1_style
Skal sjekke om teltet passer nå jeg

Ja det var kult å få den tilliten, og vi hadde det gøy på de to korte turene! Håper å få henne med på noen små turer til i løpet av sommerenElruts84 skrev:Hehe..Så kjekt du får madammen med deg..Det er jo utrolig mye kjekkere når en får dele det med noen..![]()
![]()
Jeg har prøvd i mange år men ikke en gang en tur får jeg til...Så der er du rett og slett heldig..
Det er ikke vits å presse dem til det heller..Da vil de hvertfall ikke.![]()
Flott sykkel med flott oppakning![]()
Elruts