Hadde egentlig bestemt meg for å ta toget til jobben, men så var det jo +10C og tørt!

Måtte jo bare bli MC til jobben idag med sånne temperaturer som til forveksling er lik en norsk sommer

La gå, så er det mørkt og det i seg selv er et ekstra risikomoment siden bilistene alt har begynt å slappe av i speidingen etter MC'er (eller?)
Men så var det diverse som ikke stemte helt.... sekken med laptop'en, der forsvant snurpe-snøret inn i foret... brukte endel tid og banning på å få fram det igjen... så idet jeg starter sykkelen for oppvarming oppdaget jeg at baklyset var gått.... men bremselyset fungerte og skiltlyset fungerte så totalvurderinge var at dette går nok bra til jeg får kjøpt ny pære på Biltema på vei hjemover. Krysset fingrene for null teknisk kontroll.

](./images/smilies/grrr.gif)

Kjørte om Lierbakkene, Tranby, Lier, vestsiden oppover til Sylling. Endel nyasfaltert vei siden i sommer. I Sylling holdt de dessuten på med litt asfaltering midt i, bare et kort strekk på noen meter, men skarpe kanter, så opp i stående positur akkurat da. Deretter ned til Svangstrand med kort fotostopp før retur med litt ekstra omveier på slutten. Ble en ca 10 mil tur i kveldinga
[album]1214[/album]
Det er helt klart blitt skikkelig høst med enkelte svinger fulle av blader og kanskje litt gjørme fra traktorer, de tok jeg veldig pent... men ellers var det veldig mye bra og tørr vei også

Håper på en solfylt ettermiddag før sesongen er over - det hadde smakt med de fargene som er nå.