ZZR-Tom skrev:Er ikkje så farlig om vi mangler bunndrag for vi slipper å bremse til en nesten stopp for å ta en sving
A word of advice,newcomer: ikke nevn et ord om kardang og bakhjulskjøring

ZZR-Tom skrev:Er ikkje så farlig om vi mangler bunndrag for vi slipper å bremse til en nesten stopp for å ta en sving
Kjøpet av ZZR er nok på grunn av mangel på personlig utrustning og ikkje avanserte kjøreferdigheterKawasaki skrev:Bare vær sånn duKanskje vi skal teste hva som går fortest over Stord av en zx14 og en 11?
Here We Go AgainZZR-Tom skrev:Bakhjulskjøring med kardang Hæææ? trur du på nissen og eller?
Det som er dumt er at det etter hvert er så mange modeller som har kardang at det er nesten ingen som går på den lengerZZR-Tom skrev:Hehe ikkje ta meg for det der, det var lagt opp av andre
Takk TakkMaxTron skrev:Se der var det kommet bilde av..Eh,..Hmm...ikke min smak nei...
Men gratulerer
Du er vel klar over at moppen din hadde et eller annet med en for hardt tiltrukket rammebolt som kunne resultere i knekt ramme? Sjekket at det er iorden?ZZR-Tom skrev:Men tilbake til topicMaxTron skrev:Se der var det kommet bilde av..Eh,..Hmm...ikke min smak nei...
Men gratulerer
Å kjøpe en 2+ år gamel sykkel er nok det aller smarteste, en finner plenty med nyare sykkler som knapt er innkjørt til salg. Det er generelt ikkje så lurt å kjøpe første utgaven ev en ny modell heller, for dei kan vere fulle av barne sykdomer ref BMW K1200s/r.
.
Akkurat!ZZR-Tom skrev:Den var lekker og strøken, en eiger og kun 13 000km.
Er fra sogn og fjordane så eg måtte ta to fly ned til stavanger fredags morgen, fikk kjørte den litt og det var noko så inni h..... kaldt men dævn kor eg koste meg:)
Så var det å signere papir og ta to fly heimat og drikke seg fodle![]()
Så det er du som kjøpte den svarte regga som 106hk?
Solgt den 11 eller 12 feb?
Kor mykje ga du for den?
Gratullerer med nytt glis
Svolp skrev:
Kenneth
Hør her! Eg har sikkla på ny hypertouring siden vinterlaggringa av Triumphen, følest som eg har en million timer med google og ymse forum på et par månder, så ja eg sitter med en tonnevis ubrukelig infoKawasaki skrev:Du er vel klar over at moppen din hadde et eller annet med en for hardt tiltrukket rammebolt som kunne resultere i knekt ramme? Sjekket at det er iorden?