Sportsbiler og sportssykler kan for meg gjerne ha sterke farger. Liksom det en har vokst opp med fra barndommen av. Fargen gul derimot assossierer jeg ikke med fart. Så slik sett passer den fint på Scrambler. Land of Joy er jo slagordet dens, at den skal få fram gleden i motorsykkelkjøring igjen. Og når jeg ser gult blir jeg glad. Haha.Bjerknez skrev:Jeg er ikke helt enig i at Ducati skal være rød, men dette har jeg åpenbart ikke peiling på i følge LordShaft![]()
Når det er sagt så synes jeg ikke noe om sterke farger i det hele tatt. Blir litt sånn "se her kommer jeg". Jeg liker at ting har nøytrale farger som sort/hvit men det kan vøre noen innslag av sterke farger for å bryte litt. Men Scrambleren (som jeg har sagt flere ganger tidligere) gleder jeg meg veldig til å se live. Du må love meg at du tar en tur til Østfold og Fredrikstad så fort du får sykkelen. Er mange flotte veier her og kommer du innom Høk med denne på en torsdag så vil den nok få mye oppmerksomhet
Du kan ikke si at dette ser feil ut

http://youtu.be/P-EWtjXRpUQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan så godt som love at jeg kommer innom iløpet av mai. Har lyst til å sjekke utvalget hos Eker, og har ingenting imot å ta en kaffekopp samtidig. Det er bare en ting. Når jeg er i Østfold er det kun en regel som gjelder for Scrambleren: Bare se ikke røre. Haha.
Sent from my iPod touch using Tapatalk