GlobesLogg: takk for sist....u all :)
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Globes Logg - NÅ: Helgatur til Kongsberg og så til SMIA-
eviketreffet kolliderte med ACR-banen dette året. Neste helg er det førerutviklingskurs....på lukket bane, uten speil og med tildekket speedometer 

Globe skrev:eviketreffet kolliderte med ACR-banen dette året. Neste helg er det førerutviklingskurs....på lukket bane, uten speil og med tildekket speedometer
Høres artig ut for ungdom ( kompliment ) som liker Roadracing, men jeg får si som jeg tror Intruder ville ha sagt det: itteno for meg takk..

Godtvoksen skrev:Globe skrev:eviketreffet kolliderte med ACR-banen dette året. Neste helg er det førerutviklingskurs....på lukket bane, uten speil og med tildekket speedometer
Høres artig ut for ungdom ( kompliment ) som liker Roadracing, men jeg får si som jeg tror Intuder ville ha sagt det: itteno for meg takk..
Høres artig ut for de som liker Roadracing, --------------:[
Det hadde vært no, det......
- Globe
- Kontakt:
Et Førerutviklingskurs er nok ikke spesielt for de som liker roadracing. Det handler nok mest om å kunne utvikle noe bedre kjøreferdigheter, få mer innsikt- og erfare mer hva gjelder kontroll av sykkel, og ikke minst, seg selv som mc-fører.
Globe skrev:Et Førerutviklingskurs er nok ikke spesielt for de som liker roadracing. Det handler nok mest om å kunne utvikle noe bedre kjøreferdigheter, få mer innsikt- og erfare mer hva gjelder kontroll av sykkel, og ikke minst, seg selv som mc-fører.
akkurat, ja

jepp, det er lisenskurset som gjelder for de som skal kjøre RR, førerutviklingskurs handler ikke om å komme seg fortest rundt banenGlobe skrev:Et Førerutviklingskurs er nok ikke spesielt for de som liker roadracing. Det handler nok mest om å kunne utvikle noe bedre kjøreferdigheter, få mer innsikt- og erfare mer hva gjelder kontroll av sykkel, og ikke minst, seg selv som mc-fører.
Globe skrev:Et Førerutviklingskurs er nok ikke spesielt for de som liker roadracing. Det handler nok mest om å kunne utvikle noe bedre kjøreferdigheter, få mer innsikt- og erfare mer hva gjelder kontroll av sykkel, og ikke minst, seg selv som mc-fører.
OK, trodde dette var førerutviklingskurs på et noe annet nivå. Nå høres det ut som det er det samme type førerutviklinskurs som duville og meg selv deltok på ved Revebanen litt tidligere i år. Der hvor jeg oppdaget at Roadracing neppe noen gang blir aktuelt for meg...

-
- Motorsykkelen din: x
Godtvoksen skrev:Globe skrev:Et Førerutviklingskurs er nok ikke spesielt for de som liker roadracing. Det handler nok mest om å kunne utvikle noe bedre kjøreferdigheter, få mer innsikt- og erfare mer hva gjelder kontroll av sykkel, og ikke minst, seg selv som mc-fører.
OK, trodde dette var førerutviklingskurs på et noe annet nivå. Nå høres det ut som det er det samme type førerutviklinskurs som duville og meg selv deltok på ved Revebanen litt tidligere i år. Der hvor jeg oppdaget at Roadracing neppe noen gang blir aktuelt for meg...

virker som om det er om å gjøre å få dette til å være kjedelig, det blir det sikkert også. Bare husk at maks fart er 75 km/h - syns jeg ser det ja----------pelsen skrev:jepp, det er lisenskurset som gjelder for de som skal kjøre RR, førerutviklingskurs handler ikke om å komme seg fortest rundt banenGlobe skrev:Et Førerutviklingskurs er nok ikke spesielt for de som liker roadracing. Det handler nok mest om å kunne utvikle noe bedre kjøreferdigheter, få mer innsikt- og erfare mer hva gjelder kontroll av sykkel, og ikke minst, seg selv som mc-fører.
- bortsett fra en liten incident så tror jeg GV og undertegnede hadde 2 vidt forskjellige opplevelser av dette Førerutviklingskurset også :-) . Spesielt de siste 17 rundene hvor vi trente på det vi hadde lært.
Hmmm..jeg som trodde kurset hadde gitt meg mer innsikt i meg selv som MC-fører...ArcticTiger skrev:
Mmm, jaaa, si ikke det
Med et mer egna jern, så kanskje horna titter ut av Schubertn din før du veit ordet av det
Du vet det ikke før du har vært der

Det var da jeg konkluderte med at Roadracing neppe var noe for denne karen...Duville skrev:- bortsett fra en liten incident så tror jeg GV og undertegnede hadde 2 vidt forskjellige opplevelser av dette Førerutviklingskurset også :-) . Spesielt de siste 17 rundene hvor vi trente på det vi hadde lært.

- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Arctic Tiger har et poeng, det e utrolig hva den "rette" sykkelen klarer å lokke frem i en stakkar
- Globe
- Kontakt:
Ja, da nærmer en fantastisk helg seg slutten. Den blir skildret senere :-) Vi er nå kommet til Otta. Her har vi nå vært innom Otta Camping hvor vi har resevert en stoooor hytte til PreHøstTuren (overnatting 11. til 12. og 15. til 16. august. Mer info om det i den tråden, senere.
Vi heller nå i oss litt Statoilkaffe og tar neste stopp på Dombås :-)
Vi heller nå i oss litt Statoilkaffe og tar neste stopp på Dombås :-)
- Globe
- Kontakt:
Æ haidd no tænkt mæ foill tank ja......på Dombås. :-)
No bærs det over fjellet :-)
No bærs det over fjellet :-)