Kjørte også Hurumlandet idag, først kystveien motsols, deretter til Fornebu (teste pendler-veien og få opp teknikken på rundkjøringer, der er det jo en pr 500m...) tilbake til Røyken. På veien ble det årets første tanking i Asker! Hele 12 liter av max 15 gikk på, en glede å betale sammenlignet med full tank på bil - sykkelen bruker jo kun 0,3 på mila

Vel hjemme, så tittet sola fram, så fant ut at jeg måtte kjøre litt mer... - kort påfyll av kaffe

- før ny tur til Hyggen, Klokkarstua og Sætre, Røyken, Asker, Liertoppen (småveiene ikke E18) og ned via svingene til Kjellstad og tilbake.
Etter en kjapp vask er den klar for dyst igjen til imorgen
Tok meg ikke tid til bilder denne gangen, men det er føles veldig bra å være igang igjen.
Møtte kun to MC på veien, ellers 2-3 mopeder/scootere. En av mopedene var sjarmerende, en gammel type med ditto fører... så ved enden av sletta før Kiwi'n (den som kommer etter Maxbo når man følger Rv23) at det var mange biler som kjørte forbi noe (det er 80-sone der). Når jeg kom nærmere så jeg nevnte eksemplar av "mopedistus old-timer" - men han var faktisk flink å følge med i speilet og hilste idet jeg passerte. Sånt står det respekt av, jeg hilste selvfølgelig tilbake

Det er det som er så utrolig kjekt med MC også - hverken "wanna-be"-Hushovd syklister eller mopedister er noe problem å passere