SESONGSTART 2011
- XRing
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Re: SESONGSTART 2011
Det ser ut til at hele Vestlandet får klassisk atlantervær fra og med søndag: Regn, vind og temperaturer på 5 ± 2 grader hele døgnet. Ikke akkurat godvær, men en får da tempen opp i bakken og da er alt klart for vårværet 

Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes
-
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Etter regn kommer SOL 

- XRing
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Jeppjeppjeppjeppjepp! Og uansett vær skal det kjøres!Tysnes skrev:Etter regn kommer SOL

Bikes get you through times of no money better than money gets you
Var ute å kjørte stålbur (bil) i dag...Veien var helt tørre og fine...Henta delesykkel til kona,så da får hun ny motor på plass i morgen...Så tenker jeg å hente nyinnkjøpt sykkel til meg selv i helga...MÅ UT Å KJØRE NÅ 

Ser på yr.no nå og må bare smile bredt...
[img]vederet.jpg[/img]
[img]vederet.jpg[/img]
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
niiiiiice...må jo være igang iløpet av uken nå....blir jo så varmt så varmt denne uka....krysser fingra
skulle nesten tro at det bare var meg som har vært ute på tur i dag uten hverken piggdekk eller kjettinger
- prøver en tur i morgen også, får se om je gidder

Duville skrev:skulle nesten tro at det bare var meg som har vært ute på tur i dag uten hverken piggdekk eller kjettinger ....
Det skal du ikke tro. Enkelte kjører mer eller mindre hver dag :-)
ikkebike.norwegianforum.net
- Morten
- Motorsykkelen din: HD 2007 Night Rod Special, 1130 kubikk
Da har jeg vært på vårens første "tur" med Harley`en
Kjørte rundt i Oslo området ett par timer midt på dagen, tørt og fint stort sett overalt på hovedveiene.
Sitter fortsatt her med ett STORT glis,begynner å bli sliten i smilemusklene, var faktisk så henrykt at jeg fullstendig glemte å ta noe bilde på turen...får ta ett i morgen istedet

Kjørte rundt i Oslo området ett par timer midt på dagen, tørt og fint stort sett overalt på hovedveiene.
Sitter fortsatt her med ett STORT glis,begynner å bli sliten i smilemusklene, var faktisk så henrykt at jeg fullstendig glemte å ta noe bilde på turen...får ta ett i morgen istedet

"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
you lucky bastardMorten skrev:Da har jeg vært på vårens første "tur" med Harley`en![]()

Slik er det ikke her enda. Dvs. jeg kunne kjørt i dag faktisk, men det er så "langt" å kjøre på snø før veien at det er like greit å la vær.
Det er det samme for skylda hvem som har den...
Tja, hva ble det i dag da.. ?
Liten kosetur på rundt 8 mil sånn ca

- bikerdude73
- Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850
Var knallvær i går men jeg gikk glipp av hele dagen.
Tok det igjen med 17 mils kjøring i dag
Men er temlig susen i hodet så må nok begynne med
ørepropper jeg også.
;)
Tok det igjen med 17 mils kjøring i dag

Men er temlig susen i hodet så må nok begynne med
ørepropper jeg også.

SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850
Hei.. Får henge meg på tråden her.. Måtte ut en liten tur i dag og lufte sykkelen... Her er et bilde fra Tyrigrava idag..
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Det er sen påske i år, og vinteren varer ofte til påske. I fjor var påsken mye tidligere og da startet jeg sesongen 24 mars. I år blir det senere start. 

- Steinkastar
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Glennus skrev:Hei.. Får henge meg på tråden her.. Måtte ut en liten tur i dag og lufte sykkelen... Her er et bilde fra Tyrigrava idag..
Få litt plussgrader (dag & natt) nå, så ser alt så mye lysere ut. Vi skal jo stille klokka neste helg også :)
Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Jeg tror vi er i gang omentrent på samme tid jeg. I fjor starta jeg en dag etter deg. Nå i år blir det nok et par tre dager seinere, men kun fordi jeg er opptatt fra i morgen og en uke fremover.Gammelgutt skrev:Det er sen påske i år, og vinteren varer ofte til påske. I fjor var påsken mye tidligere og da startet jeg sesongen 24 mars. I år blir det senere start.
Du må uansett komme hitover når du er i gang Gammelgutt!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Nice!!TBI81 skrev:Tja, hva ble det i dag da.. ?![]()
Lurer på om det var deg jeg "møtte" på fredagen? Jeg kjørte fra byen opp mot byåsen (i bil), mener jeg møtte deg ved Stavne ca. kl. 16:00

Hold på å sende av gårde en bikerwave fra bilen

Nei, det var nok ikke meg om det var på fredagen. Var langdag på jobb med paintball, middag og øl avsluttningsvis så ble hverken tid eller mulighet for å lufte sykkelen den dagenGlobe skrev:Nice!!TBI81 skrev:Tja, hva ble det i dag da.. ?![]()
Lurer på om det var deg jeg "møtte" på fredagen? Jeg kjørte fra byen opp mot byåsen (i bil), mener jeg møtte deg ved Stavne ca. kl. 16:00![]()
Hold på å sende av gårde en bikerwave fra bilen

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Steike kor mye snø det er i "syden" daGlennus skrev:Hei.. Får henge meg på tråden her.. Måtte ut en liten tur i dag og lufte sykkelen... Her er et bilde fra Tyrigrava idag..

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Vårsolverv.
Hver dag er jeg ute på asfalten hjemme og brekker /hakker vekk is fra oppkjørselen. Når den er fri for is og snø begynner MC-sesongen. Smågnageren står klar.

Hver dag er jeg ute på asfalten hjemme og brekker /hakker vekk is fra oppkjørselen. Når den er fri for is og snø begynner MC-sesongen. Smågnageren står klar.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Smågnageren -Honda Varadero 125
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ut med bil i dag ved 07:00 tiden...
Kun noen ytterst få bare flekker i veien oppi grenda her...
Isete på veien ned til rv. 4/35...
Kjøreklare MC-veier virker uendelig langt borte... Men blir det like bra vær framover som det var helga skjer ting rimelig kjapt! :-)
Så om 14 dager er jeg kanskje klar
Kun noen ytterst få bare flekker i veien oppi grenda her...
Isete på veien ned til rv. 4/35...
Kjøreklare MC-veier virker uendelig langt borte... Men blir det like bra vær framover som det var helga skjer ting rimelig kjapt! :-)
Så om 14 dager er jeg kanskje klar

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- RoJo
- Motorsykkelen din: Yamha TDM 850 2000, Yamha FZS 1000 2001
Tur retur Stord Aksdal i går, ca 10 mil, stort sett tørr vei, ca 6-8 grader. Ikke akurat sommertemp. men med gode klær går det bra. 

- Sprint
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Var innom Aksdal på lørdag i finværet,ikke helt den store tempen men fikk da luftet Sprinten.
.
Det ble ikke så mange mil men en fin start på en ny sesong.

Det ble ikke så mange mil men en fin start på en ny sesong.

For livets glade gutter går solen aldri ned.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Her i Trøndelagen er det relaitvt mildt og striregn i dag
.... så nå smeltes det snø/is..og vaskes veier