Og husk: Uten angst hadde vi ikke overlevd. Men klart, når angsten ta overhånd så blir det slitsomt.
Da kan det være godt å tenke på, at faktisk så blir det ikke noe av de aller fleste av "katastrofene" våre

Dette var kjekt å høre, og no blir det surfing på Finn ? Kan bli vel tøft med 5 sykkler, men samtidig verre å kvitte seg med noen. Var det ikkje noe med sjel og gamle sykler :-)bikerdude73 skrev:Takker så mye for godord!![]()
Er veldig moro å få slike små "seiere" som dette av og til. Blir jo inspirert av det til de grader.![]()
Er nå inne i "Tursykkel" feberen ganske kraftigt. Tror det kan bli action på finn.no når årsavgiftene er betalt.
Hadde vært moro å fått byttet motarden i en grei sykkel til Tur!
Hehe. Jeg surfer på finn hele tiden. Alltid på utkikk etter den "perfekte" sykkel. Den gule Cafe Raceren min blir ikke solgt uansett. Den har masse sjel siden jeg har gjort mye med den. Lagt ned masse penger og arbeid så den er veldig vanskelig å sette pris på.Tysnes skrev:Dette var kjekt å høre, og no blir det surfing på Finn ? Kan bli vel tøft med 5 sykkler, men samtidig verre å kvitte seg med noen. Var det ikkje noe med sjel og gamle sykler :-)bikerdude73 skrev:Takker så mye for godord!![]()
Er veldig moro å få slike små "seiere" som dette av og til. Blir jo inspirert av det til de grader.![]()
Er nå inne i "Tursykkel" feberen ganske kraftigt. Tror det kan bli action på finn.no når årsavgiftene er betalt.
Hadde vært moro å fått byttet motarden i en grei sykkel til Tur!
Er mange karer som bor i Kopervik og er medlem i klubben vår. En kar som heter Hansen til etternavn har flere sykler tror jeg.Kawasaki skrev:Var innom en kar i Kopervik idag,han hadde 6-7 gamle Engelske sykler i garasjen sin. Hvis man kan kalle det en garasje? Fliselagt gulv og varmepumpe,og glasskyvedør istedet for garasjeportJuvelen var visst en Ariel med "kvadrat-motor", den starta på andre kicket.
Er han med i veteran-klubben din?
Heisann. Ja jeg har allerede vært i kontakt med Senior MC her lokalt gjennom en kar i veteranklubben.RoJo skrev:Har sett tidligere i bloggen din at tenker på turkjøring og lurer på en del ting i den forbindelse.
Du kan jo ta kontakt med oss i Haugaland Senior MC, vi kjører en del turer i sesongen, noen med overnatting en del dagsturer og vi har bra erfaring fra slike turer så om du trenger råd kan du helt sikkert få det.
Vi treffes på Aksdal hver tirsdag kl. 1800 og hver søndag kl. 1400 i stort sett hele året men med best oppmøte i sesongen.
Ja da skal du nok få det til. Kanskje en testtur med GPS i tillegg når den er klar for vegen. De viser ganske så riktig fart. Så kan du etterjustere.bikerdude73 skrev: Mener at en fester en liten dings nede på framgaffelen. Måler hvor mye som er en omgang rundt med fremfelgen.
Gratulerer....Hvor kjøpte du det?bikerdude73 skrev:Fikk mitt Go Pro Hero 2 HD Motorsport Edition i posten i dag!![]()
Står nå på lading mens jeg lager meg pizza.![]()
Ser frem til å "leke" med mitt nye leketøy!