Bikerdude73 Sesongstart :-)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Re: bikerdude73 sin logg. Årsmøte og nok en liten Seier :-)

Legg inn av jhn »

bikerdude73 skrev:Dette er nok en personlig seier ja. Kan ikke huske sist jeg stod foran mennesker og pratet.
Må ha vært på grunnskolen en gang. :-k

Fikk masse skryt av jobben jeg gjør og det er noe som jeg ikke er vant med. :D

Men sitter absolutt igjen med en veldig god følese! :D :thumleft
Strålende :thumleft
Æ har også kjent litt på den gode følelsen av, for mæ store bragder, men kanskje usynlig for andre.
Mine "store øyeblikk" var av den fysiske typen etter en ulykke.
Den første va at æ klarte å styre handa såpass mye at æ kunne klø mæ på nesa.
Etter det har det vært en laang rekke med små seire, som forhåpentligvis resulterer i et D4 sertifikat (styrmann) om et par tre uker.
Da må æ vel kunne anse mæ som gjenoppbygd etter 11 år.
Gratulerer med seieren :vs

Brukeravatar
Sprint
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95

Legg inn av Sprint »

Godt jobba dude :thumleft .Det kommer nok flere seiere etter hvert skal du se :=D>
Slenger med en lykke til for jhn for D4 setifikatet :prf
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

bikerdude73 skrev:
MEN! Jeg reiste meg opp med godt mot og talte foran 33 voksne karer! :bananas :prf
Var muligens litt nervøs, men var mer interessert i å få frem det som var kommet inn av saker.
Det ble mye frem og tilbake med diskusjon så jeg ble stående en god stund.
Kjente litt på angsten som ligger og lurer i mørke kroker av meg selv.
Men det hele gikk utmerket! \:D/ :D :D
En skal kjenne det litt i magen før en opptrer over for større forsamlinger, det viser bare at du har respekt og skjerper deg. Gratulerer en masse med å ha overvunnet en angst som ikke må få bestemme over deg. Ingen ting er så kjedelige som folk i større forsamlinger som elsker sin egen stemme og som bare jabber i vei, og gjerne bare gjentar det andre har sagt. De viser ingen frykt eller respekt.

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Nå har du passert nok en barriere,gratulerer og lykke til videre !! :thumleft :rose
Og prøv å finne / lage en tråd om veteransykler,selvsagt med endel bilder.... :idea
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

jhn skrev:
bikerdude73 skrev:Dette er nok en personlig seier ja. Kan ikke huske sist jeg stod foran mennesker og pratet.
Må ha vært på grunnskolen en gang. :-k

Fikk masse skryt av jobben jeg gjør og det er noe som jeg ikke er vant med. :D

Men sitter absolutt igjen med en veldig god følese! :D :thumleft
Strålende :thumleft
Æ har også kjent litt på den gode følelsen av, for mæ store bragder, men kanskje usynlig for andre.
Mine "store øyeblikk" var av den fysiske typen etter en ulykke.
Den første va at æ klarte å styre handa såpass mye at æ kunne klø mæ på nesa.
Etter det har det vært en laang rekke med små seire, som forhåpentligvis resulterer i et D4 sertifikat (styrmann) om et par tre uker.
Da må æ vel kunne anse mæ som gjenoppbygd etter 11 år.
Gratulerer med seieren :vs
Kanskje en sesong på Mjøsa som styrmann,utrolig mye kjøremuligheter på Østlandet... :mk \:D/

Ay ay,kæpten ? :lol :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

:D Veldig flott Bikerdude73 :thumleft Slike seiere hjelper godt på sevfølelsen! Og det er ingen tvil om at du virkelig har litt å fare med i den klubben, så flotte sykkler som du har!
Og husk: Uten angst hadde vi ikke overlevd. Men klart, når angsten ta overhånd så blir det slitsomt.
Da kan det være godt å tenke på, at faktisk så blir det ikke noe av de aller fleste av "katastrofene" våre :thumleft

Brukeravatar
bikerdude73
Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850

Legg inn av bikerdude73 »

Takker så mye for godord! :D

Er veldig moro å få slike små "seiere" som dette av og til. Blir jo inspirert av det til de grader. :thumleft

Er nå inne i "Tursykkel" feberen ganske kraftigt. Tror det kan bli action på finn.no når årsavgiftene er betalt.
Hadde vært moro å fått byttet motarden i en grei sykkel til Tur! ;e
SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

ja ellers er vel 400rrr`n din grei nok som "tursykkel" lite vibrasjoner og krefter nok for norske forhold..

sittestilling blir vel ok som "fighter"? :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
bikerdude73

Tja. FZR400'en kan bli bra den. Men vet ikke når den blir klar enda. Har en kamerat som skal lakke for meg.
Men må jo gjøres klart til lakk også. Han jobber med saken, men er jo travelt opptatt i forhold til meg.

Hentet nytt KN filter til den i dag. Det er jo en turtallsmaskin og muligens ikke så grei til langtur.
Vi får se hvordan den blir. Uansett så har jeg nok for mange sykler. :knegg

Kan visst kun kjøre 1 om gangen sier folk. :-k

Tysnes
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83

Legg inn av Tysnes »

bikerdude73 skrev:Takker så mye for godord! :D

Er veldig moro å få slike små "seiere" som dette av og til. Blir jo inspirert av det til de grader. :thumleft

Er nå inne i "Tursykkel" feberen ganske kraftigt. Tror det kan bli action på finn.no når årsavgiftene er betalt.
Dette var kjekt å høre, og no blir det surfing på Finn ? Kan bli vel tøft med 5 sykkler, men samtidig verre å kvitte seg med noen. Var det ikkje noe med sjel og gamle sykler :-)

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

Var innom en kar i Kopervik idag,han hadde 6-7 gamle Engelske sykler i garasjen sin. Hvis man kan kalle det en garasje? Fliselagt gulv og varmepumpe,og glasskyvedør istedet for garasjeport :prf Juvelen var visst en Ariel med "kvadrat-motor", den starta på andre kicket.

Er han med i veteran-klubben din?
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
bikerdude73

Tysnes skrev:
bikerdude73 skrev:Takker så mye for godord! :D

Dette var kjekt å høre, og no blir det surfing på Finn ? Kan bli vel tøft med 5 sykkler, men samtidig verre å kvitte seg med noen. Var det ikkje noe med sjel og gamle sykler :-)
Hehe. Jeg surfer på finn hele tiden. Alltid på utkikk etter den "perfekte" sykkel. Den gule Cafe Raceren min blir ikke solgt uansett. Den har masse sjel siden jeg har gjort mye med den. Lagt ned masse penger og arbeid så den er veldig vanskelig å sette pris på.
Street Fighteren har jeg aldri kjørt så vet ikke med den enda. RD 350'en har jeg fått testkjørt, men den er i veldig god stand så gjort lite med den.
Motarden er jo kul, men ikke den beste tursykkelen pga kun 1 sylinder og vibrasjoner.

Det jeg minimum vil ha er min Cafe Racer og en god bruks/tur sykkel. Får se om jeg ikke kan komme meg nærmere det målet i år. ;-)

Brukeravatar
bikerdude73

Kawasaki skrev:Var innom en kar i Kopervik idag,han hadde 6-7 gamle Engelske sykler i garasjen sin. Hvis man kan kalle det en garasje? Fliselagt gulv og varmepumpe,og glasskyvedør istedet for garasjeport :prf Juvelen var visst en Ariel med "kvadrat-motor", den starta på andre kicket.

Er han med i veteran-klubben din?
Er mange karer som bor i Kopervik og er medlem i klubben vår. En kar som heter Hansen til etternavn har flere sykler tror jeg.
Han liker britiske sykler. Jobber/jobbet på Bygnes med dekk. Solgte meg Dunlop dekkene til Cafe Raceren min.
Han var på årsmøtet også. Ble nevnt at han var med og startet Karmøy MC-klubb på 70-tallet.

Kan det være ham? :-k

Vi har vært innom en del garasjer, men ikke hans på en stund så vet ikke hvordan det evnt ser ut der.
Mulig han havner på lista vær over plasser vi skal besøke i år. Uansett så hadde jeg nok likt plassen du beskriver! :thumleft

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

Nei,ikke han.Vet hvem du mener.

Vil ikke legge navnet hans her,men sender deg en PM. Det burde absolutt være en garasje som er verdt et besøk. Ligger på Stangelandsstølen.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
RoJo
Motorsykkelen din: Yamha TDM 850 2000, Yamha FZS 1000 2001

Legg inn av RoJo »

Har sett tidligere i bloggen din at tenker på turkjøring og lurer på en del ting i den forbindelse.
Du kan jo ta kontakt med oss i Haugaland Senior MC, vi kjører en del turer i sesongen, noen med overnatting en del dagsturer og vi har bra erfaring fra slike turer så om du trenger råd kan du helt sikkert få det.
Vi treffes på Aksdal hver tirsdag kl. 1800 og hver søndag kl. 1400 i stort sett hele året men med best oppmøte i sesongen.

Svar