Har selv feiret dagen hos farmor med familie. Stekte vaffler og dyttet innpå med kaffe

Jo, men det gidder jeg ikke. Tar for lang tid. Derimot får Snickers kaka ALLTID bein å gå på!Pollti skrev:Kan du lage Delfia kake ? Det er en sikker vinner.
Her oppi Brumunddal har det også snødd som f...,overrasket ikke meg...er slikt nesten hvert år så hvorfor et unntak i år.Irongirl skrev:Flere jenter som har fått kjørt litt allerede i år? :-)
I dag kom det masse snøbare håper det smelter fort igjen.... jeg hadde bestemt meg for tur i helga når det er meldt 10+ og fint fint vær
Ja du sier noe, møtte en buss i en sving der, det var spennendeSvolp skrev:Suleskar er en kjempe artig vei, dog mye dårlig asfalt så viktig og ta det litt piano
Northman skrev:Velkommen til forumet.
Ja du sier noe, møtte en buss i en sving der, det var spennendeSvolp skrev:Suleskar er en kjempe artig vei, dog mye dårlig asfalt så viktig og ta det litt piano
Møtte bussen i en høyresving, veien var på størrelse med et sykkelfelt :) Tok det fornuftige valget og kjørte i grøfta, gikk heldigvis bra, slapp med skrekken og litt gress på sykkelen :)Svolp skrev:Stemmer det, treffer du dem i riktig sving ligger den jo for fan med nesa over i grøfta i motsatt kjørefelt![]()
Forsiktig forsiktig!!
Du får prøve Suleskarvegen på nytt i år og slenge deg med her:Benny skrev: Hadde vært morro å ha flere å kjøre sammen med