Dessuten, dere må jo innse at jenten setter et dårlig eksempel. Dersom en løfter blikket ser man jo at de uten unntak ikke benytter hjelm!!!!

Jeg har da ikke lagt ut bilder av lettkledde damerZZR-Tom skrev:Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?
De reglene er satt nåJohnnyTh skrev:Jeg har noen bilder jeg har lyst til å legge ut her for å høre om de er over grensen, men må vente til de finner ut av bilderettighets regelen
Missforstå meg riktig, eg meiner ikkje at du har gjort noke gale. Husker et bilde om en julenisse og ei dame, synest det var bere morsomt og det gjor dei andre og. Eg bere synest at det er merklig at eg skal få en mail som eg har vansklig å tyde som noke annent en advarsel, og det for et bilde som eg personlig meiner er langt i fra grensa til å kallest fordummandes/støtandes/kvinne fiendtlig etc.Carpa skrev:Jeg har da ikke lagt ut bilder av lettkledde damerZZR-Tom skrev:Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?![]()
og jeg bryr meg ikke om at dere gjør det heller men jeg skjønner at det kan bli en vanskelig balansegang dette her.
Hva er akseptabelt og hva er ikke? AT kledd i kun sine hvite kalsonger men ikke jente i bikini?
Jeg kikket litt i tråden Bikes 'n babes og Bikes 'n hunks og der ble det minnet på reglene for å legge ut slike bilder men ingen bilder som ble sett på som nedverdigende så vidt jeg kan se.
Tja, det e ganske ofte æ miste evnen til å tenke rasjonellt av diverse bikinier:)ZZR-Tom skrev:... muli eg har feil og damer som sprader rundt med bikin innlands og utlands er fordummandes
Hjelm brukes bare under fart, det er jo for å beskytte hår og hud mot alle vinden må du vel skjønneknutk skrev:Eh... Skal jeg være helt ærlig begynner dette å bli litt Stuttum-aktig.![]()
Dessuten, dere må jo innse at jenten setter et dårlig eksempel. Dersom en løfter blikket ser man jo at de uten unntak ikke benytter hjelm!!!!
Er vel janteloven og mulig dårlig selvtillit som gjør at folk hetser modeller.JohnnyTh skrev:Jeg synes det er trist hvis vi faktisk er der enda at hvis man er avbildet litt dristig kledd og ser bra ut så skal man være mindre intligent og nedverdiget. Uansett om man er mann eller dame. Tipper de fleste som har stilt opp på disse bildene er stolte av bildene sine.
Bildene er bere endel av grunne til at eg er oppgitt. Forskjelsbehanddligen,tryne faktoren eller ka det er fornoke, er det som stikker mest. Når en ser for eksempel tråden bikes and hunks og rekner med at der har en standaren,legger noke som det eg la ut men då får en advarsel på mail, då blir eg oppgjitt.ojda skrev:Jeg synes vel selv om jeg er enig, at moderatorteamet har fått sin dose
den siste uken. Det viktigste er vel å ha et hyggelig forum å fordrive
tiden på, dele opplevelser og bli kjent med hyggelige med-Mcister.
Dette er for meg mye viktigere en etpar pupper på en Harley :-)å
ZZR-Tom skrev:Bildene er bere endel av grunne til at eg er oppgitt. Forskjelsbehanddligen,tryne faktoren eller ka det er fornoke, er det som stikker mest. Når en ser for eksempel tråden bikes and hunks og rekner med at der har en standaren,legger noke som det eg la ut men då får en advarsel på mail, då blir eg oppgjitt.ojda skrev:Jeg synes vel selv om jeg er enig, at moderatorteamet har fått sin dose
Vel, den tråden var inspirert av Bikes 'n babes tråden som er for dere gutter så jeg ser ikke helt at den har passert greit gjennom sensur pga trynefaktor e.l.ZZR-Tom skrev:Bildene er bere endel av grunne til at eg er oppgitt. Forskjelsbehanddligen,tryne faktoren eller ka det er fornoke, er det som stikker mest. Når en ser for eksempel tråden bikes and hunks og rekner med at der har en standaren,legger noke som det eg la ut men då får en advarsel på mail, då blir eg oppgjitt.ojda skrev:Jeg synes vel selv om jeg er enig, at moderatorteamet har fått sin dose
Du skal ikke se bort i fra at det henger sammen med gamle kjønnsrollemønstre ... menn har fra tidligere tider sett på slike "pin up damer" med et litt diskriminerende blikk, i tillegg til generell ubalanse mellom kjønna.ZZR-Tom skrev:Bildene er bere endel av grunne til at eg er oppgitt. Forskjelsbehanddligen,tryne faktoren eller ka det er fornoke, er det som stikker mest. Når en ser for eksempel tråden bikes and hunks og rekner med at der har en standaren,legger noke som det eg la ut men då får en advarsel på mail, då blir eg oppgjitt.ojda skrev:Jeg synes vel selv om jeg er enig, at moderatorteamet har fått sin dose
Er det lov å spise i senga daBMWilly skrev:Marsipan er gøtt da