Vledig bra med video...Takk for at du deler!

Forskjellen e vel egentlig ikke så stor i følge MC-katalogen,SuperMorten skrev:Takk for det. Jeg var også helt fast på at jeg skulle ha 1000. Men har nå snakket litt rundt omkring og alle sier det samme, at DL1000 blir for stor og tung. Ikke vet jeg, men etter å ha prøvd 650, så er det mer en nok krutt i den for meg og mitt bruk :)
Ringer det en bjelle?jhn skrev:Det e visst bare æ som har DL 1000 her inne på mc-siden
Ja, æ skjønne jo no at det store flertall e sånn gjennomsnittelig smart, de virkelig smarte e det ikke så mange av :-)åKawasaki skrev:Ringer det en bjelle?jhn skrev:Det e visst bare æ som har DL 1000 her inne på mc-siden![]()
jhn skrev:Ja, æ skjønne jo no at det store flertall e sånn gjennomsnittelig smart, de virkelig smarte e det ikke så mange av :-)åKawasaki skrev:Ringer det en bjelle?jhn skrev:Det e visst bare æ som har DL 1000 her inne på mc-siden![]()
Du hadde ikke sett behovet for å bytte, og du hadde spart en god del kroner, ikke sant?ojda skrev:jhn skrev:Ja, æ skjønne jo no at det store flertall e sånn gjennomsnittelig smart, de virkelig smarte e det ikke så mange av :-)åKawasaki skrev:Ringer det en bjelle?jhn skrev:Det e visst bare æ som har DL 1000 her inne på mc-siden![]()
Smart og smartHadde jeg kjøpt DL-1000, istedetfor DL-650 så hadde nok ikke jeg hatt
Explorer 1200 i dag
jhn skrev:Du hadde ikke sett behovet for å bytte, og du hadde spart en god del kroner, ikke sant?ojda skrev:jhn skrev:Ja, æ skjønne jo no at det store flertall e sånn gjennomsnittelig smart, de virkelig smarte e det ikke så mange av :-)åKawasaki skrev:Ringer det en bjelle?jhn skrev:Det e visst bare æ som har DL 1000 her inne på mc-siden![]()
Smart og smartHadde jeg kjøpt DL-1000, istedetfor DL-650 så hadde nok ikke jeg hatt
Explorer 1200 i dag
Godt poengojda skrev:... og hadde ikke jeg handlet hadde nok kjerringa
funnet noe å "sløse" de bort på
Jeg og, jeg ogjhn skrev:Det e visst bare æ som har DL 1000 her inne på mc-siden
Er dette slikt som kan monterast på alle syklar, inkludert gamle 80-talls-syklar med dårlig utbygd el-nett?SuperMorten skrev:Makan til service![]()
Her skriver jeg at jeg vil kjøpe Symtec-varmeholkene fra Plumber. Og jammen fikk jeg de ekspresslevert på døra, på jobb.. Bedre kan det ikke bli
Jada! Det fungerer på alt som er 12 vChevy1974 skrev:Er dette slikt som kan monterast på alle syklar, inkludert gamle 80-talls-syklar med dårlig utbygd el-nett?SuperMorten skrev:Makan til service![]()
Her skriver jeg at jeg vil kjøpe Symtec-varmeholkene fra Plumber. Og jammen fikk jeg de ekspresslevert på døra, på jobb.. Bedre kan det ikke bli