Synd du måtte selge jernet.
Beklager at jeg ikke hadde mere tid til å hjelpe.
Men husk nå på det jeg sa sist når du søkte etter ny MC.
Sjekk forsikringskostnader, ikke følg lysten, men fornuften

Lykke til i din søken etter den rette sykkelen....
BM
Triumph Daytona 675! :)Elolz skrev:Var å så på en ER6N i dag, fin sykkel, men dessverre altfor oppreist sittestilling for min del, tror jeg må være skrudd sammen på en merkelig måte. Føltes totalt unaturlig og kjedelig å kjøre så oppreist (men så er jeg jo blitt godt vant med noe av de mest aggressive sittestillingene som finnes). Så da er listen litt kortere ihvertfall, det blir nok racing sller sportstouring med foroverlent sittestilling.Så får jeg bare overleve å måtte ut med litt mer for sykkelen og forsikringsprisene. 70% bonus og 24+, så burde være levelig nå
![]()
Det som vurderes mest er: ZX6R, R6, CBR, (GSX-R). 2006+
Lurer ellers litt på hvordan sittestillingen på FZ6 eller SV650/SV1000 erFår lete frem den sittestilling siden jeg leste om innpå her en gang i tiden og kikke litt etter alternativer.
Kan alltid prøve blocket.se hvis import er aktuellElolz skrev:Søkte etter slike på finn, men de er ikke å oppdrive, ihvertfall ikke i min prisklasse
Olav K skrev:Daytona'en har jo gruset GSXR 600 i tester, så her synes jeg Snikende Ugle er inne på noe lurt :-)
ligger en gul 2006 mod og en 2002 mod på Finn.no akkurat nå.
Edit:
Ellers har en kamerat av meg en Sprint RS955i til salgs den er godt tatt vare på og kjørt av voksen mann. Framoverlent sportstouring.. fin sykkel.
55000,- ber han om, men skulle ikke forundre om det finnes forhandlingsrom![]()
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal bort å se på denne, og høre hva Street Triple'n min er verd. Så får vi se- Explorer falt iallefall veeeeeeldig i smak på Road Show'et 26 april.Busa Trond skrev:Olav K skrev:Daytona'en har jo gruset GSXR 600 i tester, så her synes jeg Snikende Ugle er inne på noe lurt :-)
ligger en gul 2006 mod og en 2002 mod på Finn.no akkurat nå.
Edit:
Ellers har en kamerat av meg en Sprint RS955i til salgs den er godt tatt vare på og kjørt av voksen mann. Framoverlent sportstouring.. fin sykkel.
55000,- ber han om, men skulle ikke forundre om det finnes forhandlingsrom![]()
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Vi veit jo det at du snart begynner å bli voksen å har lyst på sikkerlig sykkel Olav K
Men 55000,- for den du linker til herLegg på en 0 til gutt og enda er vi ikke kvitt boxer ristinga
. ( ikke alt kan kjøpes for penger )
![]()
Her snakker vi litt over 200 laken for denne lekkerbiskenLøp å kjøp
![]()
Det sitter ei frøken ved siden av meg her som føler seg forulempet av kommentaren din BusaTrondBusa Trond skrev:Du har ikke møtt den rette
Gratulerer med ny sykkel.Elolz skrev:TakkerDenne står registrert som 110HK. Veldig uvant med 4sylindre, mer trivelig i kø og lavere hastigheter, mindre vibrasjoner og et sykt fraspark når en kommer opp i 7-9k rpm :-)å Men kommer nok til å savne motorbremsen, lyden og utseendet til Ducatien
Men denne har Arrow slip-on, så lyden er absolutt grei den. Har også Scottoiler og utrolig nok midtstøtte. Setet er jo som en sofa i forhold til de tynne og knallharde setene jeg er vant med.
Forsikring i IF blir visst på 2727kr for delkasko, 70% bonus med 10% NMCU rabatt. Så det er jo langt ifra avskrekkende![]()
@AJ: Nei cbrarild har en nyere Honda CB600F (mener jeg det var), nakensykkel. Han kjøpte den ny for et par år siden, så han har vært så heldig å ha 2 sykler de siste par årene :-)å Fint verksted og plass til vinterlagring hadde han jammen og, tenker å leie meg inn der til vinterenBor visst bare 10-15min unna hverandre :-)
Planene nå er nytt batteri, er utrolig nok det 13år gamle originale som står i ennå. Justerbare shorty-hendler er bestilt, som vanlig fra The2Wheels på ebay, kjøpt derfra til alle sykler jeg har hatt. Ellers må jeg bestille inn bremseklosser. PR2 dekkene som sitter på regner jeg med holder til slutten av sesongen eller muuuligens ut sesongen. Da blir det Pirelli Angel GT.