Gleder meg som et lite barn til å endelig få mine korte hendler i posten i morgen. :-)
Takkcosmogs skrev:Grattis, de ser fine ut!![]()
Gleder meg som et lite barn til å endelig få mine korte hendler i posten i morgen. :-)
Passform var helt spot on. Tror det er litt forskjell fra modell til modell (type sykkel), så jeg kjøpte de som skulle passe til min CB650F. Ikke noe slarke eller skjevheter, bruker de originale boltene som står på sykkelen. Tok et par minutter å byttegorbys skrev:Passform bra? Vurdere slike sjølv
Hei, ja jeg har sett litt på det og mener at et helt standard riser-styre skal passe bra på sykkelen. Vil bare ha litt mindre høyde på riser'n enn det er nå. Føles ikke som apehanger, men ikke langt unnaRuneMC skrev:Bare pass på at geometrien er slik at styret ikke kommer borti noe på sykkelen ved fullt styreutslag. Ellers går vel styre mye på smak og behag fra über-sportslig til "ape-henger" :-)
Forum i Norge blir ofte litt små når det kommer ned på modell-spesifikke tilpasninger. Ofte er det erfaringsgrunnlag på de utenlandske ang gode mods... F.eks. fant jeg på VStrom forum opplysninger om at speil til Tuono kan brukes på VStrom, og at adventure type fotpinner kan bruke samme som er til en kawa-modell osv... (har ikke kjøpt noe av det, men greit å vite).
Ja, den er fin å se påfreddy123 skrev:Må si jeg liker utseende skikkelig godt på den her hondaen :) har jo sagt det en gang før også men men :) jeg må nok reise å prøvekjøre en slik neste vår tror jeg når tunglappen er i boks .... Slike prøvekjøringer er egentlig ganske farlige og kan fort ende i impulskjøp haha vist det skulle vise seg at motorkarakteristikk osv passer min kjørestil :)
Jodamortenolb skrev:Ser du noe annet enn albuene dine med de der? :o
Prøvde ikke, men kom på det nå i etterkantToven skrev:Prøvde ikke å montere de med speilene ned da? Sett noen sykler med det, virker kult men kan bli problem med styreutslag da..![]()
Kule de der også. Jeg vurderte noe lignende som kunne foldes inn, men jeg tenkte at sykkelen kom til å bli bredere enn nødvendig. Og jeg pendler og kjører mest i Oslo, så jeg må komme meg frem i køene osv.André skrev:Jeg har også satt på bar end mirrors. Gikk overraskende fort og bli vandt til di, men mine speil er litt kinkige og få stilt helt riktig.
Speilet er fast uten noe for for justering, så man må løsne på to skruer og vri di i den stillinga man ønsker.)
..sa bruraAndré skrev:må prøve seg fram ett par ganger for og finne riktig stilling
Godt å få det ut av systemetmortenolb skrev:http://trommelyd.no/
Takk for det! Hyggelig å høre :-)Haymaker skrev:Blir bare mer og mer imponert over prislappen på den fine sykkelen!
Nydelig