RuneMC skrev:Bare pass på at geometrien er slik at styret ikke kommer borti noe på sykkelen ved fullt styreutslag. Ellers går vel styre mye på smak og behag fra über-sportslig til "ape-henger" :-)
Forum i Norge blir ofte litt små når det kommer ned på modell-spesifikke tilpasninger. Ofte er det erfaringsgrunnlag på de utenlandske ang gode mods... F.eks. fant jeg på VStrom forum opplysninger om at speil til Tuono kan brukes på VStrom, og at adventure type fotpinner kan bruke samme som er til en kawa-modell osv... (har ikke kjøpt noe av det, men greit å vite).
Hei, ja jeg har sett litt på det og mener at et helt standard riser-styre skal passe bra på sykkelen. Vil bare ha litt mindre høyde på riser'n enn det er nå. Føles ikke som apehanger, men ikke langt unna

Styret bør være ganske rett, altså ikke bøyd inn mot fører og ha bittelitt stigning ifra senter.
Har forsøkt å søke en del på det med bytte av styre, da jeg ser at en del asiatiske youtubere har byttet styre.
Honda bygger jo en del sykler i Thailand nå, blant annet CB650F, og den er derfor(?) tydeligvis veldig populær der. De modifiserer syklene sine veldig, har jeg inntrykk av. Det er noen forum og klubber, men mye er skrevet på thailandsk

Finner vel ut av det, det er vel temmelig standardisert.