1. Hjemmelaget tail tidy (ja, hadde vært penere med andre blinklys):

2. Montert Rekluse auto clutch (ble ikke mange bilder underveis, da jeg fokuserte på skruinga):

Rad og oljekjøler er rimelig eksponert på 1000R'en, synes jeg...Bjerknez skrev:Den har fått en vask i dag, samt kjedevask og smøring![]()
Ok...Elolz skrev:Helt klart en sykkel for fasjonable herremenn![]()
![]()
Bjerknez skrev:Høh... klager du på bimmern min AJ..huh!!![]()
Neida, jeg synes ikke det ser så ille ut jeg for å være ærlig
Husk at en x ring også er rund.mortenolb skrev:Skifta dekk! Toven improviserte en depotstøtte.
Da vi skulle ha det på igjen, så la jeg merke til noe gummi som stakk opp fra ene leddet på kjedet. Tenkte det var O-ring som hadde begått selvmord, men jeg har x-ring kjede, og synes ikke den var x-forma, selv om jeg ikke tenkte over det. Reiv av en liten løs bit her hjemme, og den var vel egentlig mest flat. Kjedet er for øyeblikket for skittent til å se skikkelig, men vet ikke hva jeg ser på heller.
Ledd nummer to eller tre nedenfor låsen på bildet..
What? Du også? Fortsatt gs eller gsapoulet_cavalier skrev:"Hva har du gjort med MC'en din i dag": Byttet den ut med en ny.
Ny GS selvsagt - lite drama her i gårdenLordShaft skrev:What? Du også? Fortsatt gs eller gsapoulet_cavalier skrev:"Hva har du gjort med MC'en din i dag": Byttet den ut med en ny.
Note4
Var å hentet den i dag - null venting.LordShaft skrev:HeheheJa men nytt er fortsatt nytt.... Alltid like digg med ny sykkel. Gratulere. Når får du den levert? Her i bergen får de ikke tak i nye før i uke 33
Ny.LordShaft skrev:Ja gikk du for helt ny da eller ny "brukt"?
Jeg får vel mulighet å hente min på torsdag regner jeg med