MT-serien kommer i tre fargevarianter. Det store volumet over hele verden er den sorte varianten som har vært nærmest uforandret fra år til år. Likeså den blå. Den tredje fargevarianten selges i et mindre volum, men det er mange som kjøper denne også. Denne har hatt neongule felger og dekaler siden 2016, men er foran 2019 endret til denne. Jeg er litt spent på fargen på tanken, det er foreløpig ikke vist bilder der dette kommer tydelig fram. Det det ikke ut som den samme Silver metallic som på SP utgavene, antakelig mere mot hvit. Det blir spennende å se den i virkeligheten.Bjerknez skrev:Haha, jeg ser dem endrer fargene fortløpende og grunnen til dette ser jeg for meg må være at de andre fargevalgene ikke falt helt i smak hos majoriteten av kjøperne. Jeg synes det blir litt too much fortsatt. Litt "fjortis"... på en måte.
Tanken og de ellers grå detaljene er for lyse i forhold til den skarpe rødfargen. Det står liksom ikke i stil overhodet. I mitt hode en skikkelig design flopp (fargemessig). Isolert sett liker jeg rød bedre enn gult, men sammensetningen her blir bare too much.
Bruker man fargene riktig kan det se bra ut:
På MT09'en ser det ut til at dem bestemte seg i siste liten for å dyppe felgene i rødfarge og slenge på et klistremerke på kåpen.
Men jeg tror ikke den gule er tatt ut fordi ingen liker den, for det er ikke tilfelle. Fargen har solgt bra, og mange liker den. Også fra de første årene som hadde betonggrå blank lakk.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk