Lykke til

Skjønner hva du mener med krapp knevinkel, men jeg kommer fra en sykkel som er laga for langt lavere folk enn meg, så det har jeg null issue med!E-strom skrev: 30 apr 2020, 22:03 Kjempefin sykkel - prøvekjørte en i fjor vår - god å kjøre, sportslig, kanskje litt krapp knevinkel, herlig quickshifter, mer enn nok motor
Lykke til![]()
Blir nok en slipon om jeg finner noe som ser bra ut. Er ikke så mye av det på markedetBjerknez skrev: 01 mai 2020, 01:46 Ikke ofte jeg sier det, men dette er den sykkelen i den klassen som ser desidert best ut. Veldig tøff sykkel :)
Har du noen videre planer med den, eller er det bare tut å kjør? Tenker da på slipon, helanlegg, diverse mods etc.? Ta gjerne flere close up bilder av den :)
Takker! Ja den er det eneste reelle alternativet, men jeg synes egentlig ikke den ser så veldig bra ut hellersimpson skrev: 01 mai 2020, 06:11 Gratulerer med fantastisk sykkel![]()
Min hadde ikke vært lenge i mitt eie før det ble satt på Akrapovic slip no.
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857
Ser det er større utvalg av slip on i dag enn da jeg kjøpte, men dessverre ikke alle ser like bra ut.
Men er fornøyd med denne.
Håpa litt på at det ser bedre ut i virkeligheten, ja!simpson skrev: 01 mai 2020, 10:07 Den ser bedre ut på sykkelen enn på bilder.
Var litt i tvil selv før jeg kjøpte, men er rimelig fornøyd i dag.
Den originale synes jeg er litt for stor og rettferdiggjør ikke lyden i en Ducati.
Bråker ikke noe mere men er dypere i lyden med Akra.
Er også lovlig, E-merket og fulgte med godkjenningspapirer, bare å vise den hos biltilsynet og få stemplet i vognkort.
Siggerud, ja! Flytta hit i august. Blir nok mange muligheter for en svingom!xyvind skrev: 01 mai 2020, 10:47 Men Siggerud? Pleier å blæste gjennom Siggerud før jeg feier tvers gjennom Ytre Enebakk, tar kanskje Dalefjerdingen, Stegenveien osv, eller bare følger 120, 122, 115, 114... Veldig fint område! Vi bor ikke langt unna hverandre, du får skrike ut om du vil ta en svingom.
Tenker du å prøve deg på grus med den også? Blir å oppsøke mer grus for meg i åri hvert fall når det blir litt mer sommer, og jeg får på noen grovere dekk.
Eksos nummer 1 på Ducati: Termignoni exhaust Ducati Multistrada 950Smortenolb skrev: 01 mai 2020, 02:22Blir nok en slipon om jeg finner noe som ser bra ut. Er ikke så mye av det på markedetBjerknez skrev: 01 mai 2020, 01:46 Ikke ofte jeg sier det, men dette er den sykkelen i den klassen som ser desidert best ut. Veldig tøff sykkel :)
Har du noen videre planer med den, eller er det bare tut å kjør? Tenker da på slipon, helanlegg, diverse mods etc.? Ta gjerne flere close up bilder av den :)Ellers ikke noen store planer annet enn blinklys bak, komfortsal og tankveske foreløpig. Dukker alltids opp noe her og der, men ingenting som haster
![]()
Koster bare alt for myedypen skrev: 01 mai 2020, 12:11 Eksos nummer 1 på Ducati: Termignoni exhaust Ducati Multistrada 950S
https://youtu.be/odJTFCV3mss
Jaggu. Jeg kjørte en tur til butikken istad og da var det fremdeles søkkvått her! En stykk gjennomvåt ryggsekk!xyvind skrev: 01 mai 2020, 14:37 Sol og tørre veier fra Flateby og til Ytre Enebakk, hvor dette bildet er tatt, i skrivende stund
Mulig det er andre fester - ettersom det er single-arm på 1200/1260?mortenolb skrev: 01 mai 2020, 10:42 Lurer også litt på om den skjermen som er festa på svingarmen hos 1260'n kan passe på 950'n? La merke til at det var rimelig møkkete oppetter ryggen på jakka og bakpå hjelmen![]()
![]()
Sykkel med stil, ingen tvil om det
Nyere sykler er bra på det med lys, ja
Den har det, ja! Har ikke fått testa det ordentlig ennå, dog. Blir interessant å få testa det skikkelig.AJ skrev: 02 mai 2020, 20:03 Men har den også kurvelys som KTM'en min har, slike som tennes gradvis alt etter hvor mye nedlegg sykkelen har i svingene?
En ganske fascinerende detalj, som faktisk fungerer veldig bra.
Ikke verst :) .