Hører gjerne om dine erfaringer etter hvert med denne veldig interessante 950 modellen, som det er all grunn til å tro er et fullgodt alternativ til "verstingene" i klassen.
Ja, blir spennende! Gleder meg til sesongen er ordentlig i gang nå! Jeg har prøvd 1260'en også og selv om kreftene i den er veldig digg, så syns jeg 950'en er mye mer anvendelig!AJ skrev: 30 apr 2020, 18:02 Gratulerer så mye med spennende sykkelvalg! En av de bedre i klassen hva gjelder nebb....
Hører gjerne om dine erfaringer etter hvert med denne veldig interessante 950 modellen, som det er all grunn til å tro er et fullgodt alternativ til "verstingene" i klassen.
Skjønner hva du mener med krapp knevinkel, men jeg kommer fra en sykkel som er laga for langt lavere folk enn meg, så det har jeg null issue med!E-strom skrev: 30 apr 2020, 22:03 Kjempefin sykkel - prøvekjørte en i fjor vår - god å kjøre, sportslig, kanskje litt krapp knevinkel, herlig quickshifter, mer enn nok motor
Lykke til![]()
Blir nok en slipon om jeg finner noe som ser bra ut. Er ikke så mye av det på markedetBjerknez skrev: 01 mai 2020, 01:46 Ikke ofte jeg sier det, men dette er den sykkelen i den klassen som ser desidert best ut. Veldig tøff sykkel :)
Har du noen videre planer med den, eller er det bare tut å kjør? Tenker da på slipon, helanlegg, diverse mods etc.? Ta gjerne flere close up bilder av den :)
Takker! Ja den er det eneste reelle alternativet, men jeg synes egentlig ikke den ser så veldig bra ut hellersimpson skrev: 01 mai 2020, 06:11 Gratulerer med fantastisk sykkel![]()
Min hadde ikke vært lenge i mitt eie før det ble satt på Akrapovic slip no.
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857
Ser det er større utvalg av slip on i dag enn da jeg kjøpte, men dessverre ikke alle ser like bra ut.
Men er fornøyd med denne.
Håpa litt på at det ser bedre ut i virkeligheten, ja!simpson skrev: 01 mai 2020, 10:07 Den ser bedre ut på sykkelen enn på bilder.
Var litt i tvil selv før jeg kjøpte, men er rimelig fornøyd i dag.
Den originale synes jeg er litt for stor og rettferdiggjør ikke lyden i en Ducati.
Bråker ikke noe mere men er dypere i lyden med Akra.
Er også lovlig, E-merket og fulgte med godkjenningspapirer, bare å vise den hos biltilsynet og få stemplet i vognkort.