Hvordan 3 hjuling er det ? I polltiheimen var det et veldig kort intermezzo med en Can Am. Falt ikke helt i min smak, ei undermotorisert hyse er mere gøy ! Men siden HG nå bruker beinet sitt som unnskyldning for ikke å kjøre mere så må det gjøres noe. KB er grei nok som turfølge hun i nærmiljøet, men jeg vil ha med HG. Men tror det må omprioriteringer til for å få henne med.
Hun remjer og skriker om at Eskroten må byttes ut og. Sånne gærne HGer blir aldri fornøyd altså

Nå vil a ha el bil men det kommer ikke i garasjen så lenge jeg lever og er utilregnelig

Så da må det bli noe annet. Jeg har funnet en mattsort Flyat 500 Italia-for Harry var dommen. En Flyat 500 med glasstak-for mye Barbie faktor, også var den bruktimportert også ! Ånkli ille !!

Men hvit og fin var den inn og utvendig.
Så da fant jeg en Smart Brabus. Haaaaryyyyy. Og en annen Smart feilet for den hadde cab og var bruktimportert og det er skikkelig ille skjønner jeg nå. Jeg har litt tungt for det innimellom. Så da fant jeg en Flyat Pick Up 2007 modell nesten ikke kjørt. Sablet ned den og selv om den er mye bedre enn Eskroten og bare det er jo utrolig når en ser på fiskebollbokser og bønnebokser sirlig limt på kanalene. Enkli så driter jeg i hva hun skal kjøre frem og tilbake på jobb så lenge den har hengerfeste. Og uppps, jaggu meg har jeg ikke fått dradd med med meg begge Alfa nøkkelene da jeg dro. Skikkelig både trist og leit