Tenker han koser seg med kaffe og kaker nå

Haha, nei.. bare et bilde jeg fant på googleCutless skrev:Har du vært ute med sandpapiret nå?
Trenger da ikke det. Dem har jo på jula i Uddavallafreddy123 skrev:Klok av skade så har du vell nå også et plugg sett på innerlomma :)
Haha, bra jeg ikke møtte deg på halvveien daCutless skrev:Første regnskur
Jeg fikk prøvd Hyper'n i sin første regnskur i dag. Ble 12 mil med moderat til kraftig regn. ABS og DTC på maks med medium gassrespons gjorde turen relativt avslappet. Skinnklærne holdt overraskende nok mesteparten av regnet ute. Det er nok takket være PMS'n i vinter som gjorde at skinn settet fikk flere runder med olje..
Eneste som var kjipt var at kjøre klærne ble veldig skitne etter å ha kjørt deler av veien hjem på motorveien. Løsningen ble å ta seg en dusj. (Samboer lurte jo på hva i h*lvette som skjedde, så takket være henne at det ble bilde)
Du må alltid ha med regndressen! Verden er nemlig skrudd sammen sånn at når du har den med, så regner det ikkeCutless skrev:Det var ikke helt frivillig. Var inn på jobb i Oslo en tur, og himmelen åpnet seg 1 minutt etter jeg starta hjemturen. Angra meg på at jeg ikke hadde med regndressen..