Etter å ha fulgt nøye med på pent.no i mange dager, har jeg sett at dagen i dag antakelig ville bli den eneste dagen denne påska at det kunne bli mulighet for en liten tur. Dagen startet som vanlig med 4 grader og regn, men utover dagen sluttet det og regne og temperaturen hadde steget til hele 7 grader. Da måtte det bli tur. Jeg hadde sett for meg en rundtur om Kristiansund og tilbake via Averøya og Atlanterhavsveien.
Jeg var ikke kommet lengre enn over toppen av Fursetfjellet før jeg innså at denne retningen antakelig ikke var det beste valget. Jeg møtte regn, og vindkast. Grått og tungt framover så langt jeg kunne se. Men jeg hadde startet denne retningen, og bestemte meg for å fortsette, så fikk jeg se hvordan det utviklet seg. Etter hvert som jeg nærmet meg Kristiansund skjønte jeg at å kjøre kysten langs yttersida av Averøy utgår fra planen.Det fikk bli inn til Kristiansund, og retur samme vei. Jeg bestemte meg for å kjøre innom
Audi mannen og se om han var hjemme. Det var han, og vi fikk en trivelig prat. Jeg fikk vist fram nysykkelen min, og jeg fikk sett hans to XT600 som jeg ikke har sett før.
Kjekt å få en liten tur, men kaldt nok var det ja.
20210403_165107.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.