AVLYST - Sørlandets forumtreff 2010 - AVLYST
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: AVLYST - Sørlandets forumtreff 2010 - AVLYST
Dette var synd 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Det var det, men du med kone er alltids hjertelig velkommen ti Kvinesdal. Vi kan nok få til både skalldyraften og grilling her også.Dexter skrev:Dette var synd

Nå står vi friere til å bestemme helg også. Selv hadde jeg satt i gang dette før ferien min var fastsatt. Det medførte til at jeg var bundet til å være hjemme nest siste feriehelg. Så på den måten ble jeg faktisk lettet.
Så om det var synd, så var det for meg godt på en annen måte.

- Dexter
Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Hyggelig å være velkommen, takker for det
Plutselig en dag så passer det slik, så da er det bare å ha kaffen klar

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Synd...Godtvoksen skrev:

Ble kanskje et litt for annerledes treff enn hva de fleste er vant til, muligens...

Uansett var/er det et flott initiativ og idé, som jeg håper vi kan komme tilbake til senere her på Forumet.
Hadde jo vært flott med et slikt 'luksus' treff (treff uten telt...) forksjellige steder i landet vært år

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Er enig med at det er synd. Håper også at det er mulig å få til likevel. Et slikt / slike treff hadde passet meg ypperlig!AJ skrev:Synd...Godtvoksen skrev:![]()
Ble kanskje et litt for annerledes treff enn hva de fleste er vant til, muligens...![]()
Uansett var/er det et flott initiativ og idé, som jeg håper vi kan komme tilbake til senere her på Forumet.
Hadde jo vært flott med et slikt 'luksus' treff (treff uten telt...) forksjellige steder i landet vært år

Kaffe? - ja det også, men jeg mener å huske at du aldri hadde smakt krabbe? Hvis du først legger turen hit så må vi jo få laget til en hyggelig krabbeaften...Dexter skrev:

- Dexter
Det høres ut som en plan! Kona elsker reker så da har vi vel menyen klar tenker jegGodtvoksen skrev:Kaffe? - ja det også, men jeg mener å huske at du aldri hadde smakt krabbe? Hvis du først legger turen hit så må vi jo få laget til en hyggelig krabbeaften...Dexter skrev:
Plutselig en dag så passer det slik, så da er det bare å ha kaffen klar![]()

- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Defininsjon på skalldyraften:
1 Liter Sprit pr.person, Så HUMRER vi litt, REKER litt rundt, sa KRABBER vi hjem, SKJELLer UT naboen ... og så blir vi stille Som ØSTERS ...
1 Liter Sprit pr.person, Så HUMRER vi litt, REKER litt rundt, sa KRABBER vi hjem, SKJELLer UT naboen ... og så blir vi stille Som ØSTERS ...

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Misha skrev:Defininsjon på skalldyraften: