I seeOlav K skrev:Bjerknez skrev:Vært i Danmark med sykkelen Olav K? Hvordan er evt. veiene/opplevelsen der?
Ellers, så blir også jeg gjerne med på en sørlandstur til våren/sommeren
Nei, jeg har aldri krysset landegrensene med bare to hjul. Danmark er i mine øyne, vindfullt og kjølig. Har alltid en natt i Danmark på vei hjem fra Annecy i Frankrike. ( har pleid å kjøre nedover på paragliderferie om sommeren) Og felles for alle mine besøk i Danmark er vind/regn/kaldt... et oppskrytt land med veier som i absolutt all hovedsak passer meget bedre til en diger Cadillac enn en sving-glad Triumph
Men til sommeren blir det tur til Tridays (http://www.tridays.com" onclick="window.open(this.href);return false;) i Østerrike...og litt til :)
En Vestlandsk-Sørlandstur er en glimrende oppvarming til en slik tur![]()

Mulig ikke veiene i Danmark er så mye å skryte av som du sier, men det er nå kun snakk om en tur på totalt 120 mil hvis man tar kysten oppover mot Fredrikshavn etc. København er jo også en knakande flott by synes jeg som fortjener ett besøk. Om det blir noe av vet jeg ikke ennå, men 120 mil kjører man jo lett på en helg uansett.
Om veiene ikke er 100% Triple vennlige har nok ikke sååå stor betydning for meg tror jeg da jeg har lyst til å kjøre steder jeg ikke har vært før. Men det skal sies at jeg heller ikke har vert på sørlandet på veldig veldig lenge så jeg tror nok jeg skal få til begge deler og vel så det