Ta deg en tur til Speed :)Toven skrev:Dro av trekket, blir nok sesongens siste luftetur nå
Sitter vel her til rundt 14:00 tenker jeg

Ta deg en tur til Speed :)Toven skrev:Dro av trekket, blir nok sesongens siste luftetur nå
Gjør det meste selv. Så den blir ikke sååå storAndreas skrev:KnallbraBare du ikke sender regninga til meg så! Har hatt nok av garasjeregninger siste året
![]()
Epylypzon skrev:Gjør det meste selv. Så den blir ikke sååå storAndreas skrev:KnallbraBare du ikke sender regninga til meg så! Har hatt nok av garasjeregninger siste året
![]()
![]()
Sendt fra min Z3 Compact
Hemskt sted å plassere en elsked medlem av familien må jeg siToven skrev:
Min sykkel929rr skrev:@ Hakhap, er det lurt og pakke den inn i plast når den står under tak. Blir det ikke bare kondens av slik. Jeg ville slangt over et gammalt laken eller lignende.
Her er et dokument jeg skrev om dette for et par år siden. Jeg har
vinterlagret i VCI-pose 3 vintre (men i år skal gullet stå innendørs), og
ikke funnet en eneste rusten skrue eller andre problemer. Husk at du slipper
ikke kondens selv om du har VCI-pose, men du slipper korrosjon som følge av
kondens. Du bør derfor la sykkelen være i posen utover våren til du har
anledning til å kjøre en "tørke-tur". Jeg tror man bør skifte ut posen etter
3 gangers bruk.
SuperDuke igjen???Olden skrev:Det ble en liten tur i ettermiddag på 16mil. Endte opp på Lista av alle plasser![]()
![]()
Hehe, stemmer detOlav K skrev: SuperDuke igjen???
Bytta ikke du til SA?
Du verden, men da blei det en orange SDR igjen da?Olden skrev:Hehe, stemmer detOlav K skrev: SuperDuke igjen???
Bytta ikke du til SA?![]()
![]()
Min kropp funka ikke på SuperAdventure.. Vond nakke og rygg gjorde det til en dårlig kjøreopplevelse!![]()
Jeg var kjempefornøyd med SuperDuke, så da ble det en slik en heller
Så klartBjerknez skrev:Den der har jeg hørt mye negativt om AJ. Synes du bør legge den i en konvolutt og sende den til meg, så jeg får destruert den for deg.